پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

دفاع چمران از طرح قالیباف

شنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۳
کد مطلب: 373130
رئیس سابق شورای شهر تهران معتقد است محمدباقر قالیباف، کار خانم‌ها را در شهرداری ساماندهی کرده است تا برای خود خانم‌ها هم ناراحت کننده نباشد.
به گزارش جهان، مهدی چمران عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ بخشنامه منتشر شده درباره‌ تغییر پست خانم‌ها، تاکید کرد بحث‌های مطرح شده "چیز خاصی نیست" و در ارتباط با پست‌های مسئولیتی در شهرداری نبوده است.

وی با بیان اینکه عرفا، منشی مدیر آقا باید آقا باشد و این مسئله جدیدی نیست، افزود: شهرداری مکانی است که از همه طبقات به آنجا مراجعه می‌شود و الان با این شرایط جدید کار خانم‌ها ساماندهی شده است.

چمران با اشاره به صحبت‌های قالیباف در پیش خطبه‌های دو هفته پیش نماز جمعه،‌ گفت: این ساماندهی،‌ منوط به اینکه فضای کافی و امکانات وجود داشته باشد، به این صورت است که خانمها کنار هم و آقایان کنار هم باشند. همان طور که در شورا دفتر اعضای خانم از دفتر اعضای آقا جدا است.

وی با تاکید بر اینکه قرار بر این بوده است تا خانم‌های کارمند ساماندهی مکانی شوند و برای خودشان هم مساله ناراحت کننده نباشد، ادامه داد: این کار برای این است که خانم‌ها از لحاظ خانوادگی و شخصیت، دچار مشکل نشوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *