سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

رقابت میان من و بهداد سلیمی است

جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب: 373050
نایب قهرمان وزنه‌برداری جهان می‌گوید با وجود رفتن رشید شریفی باز هم نمی‌تواند خود را به طور حتمی نفر فیکس تیم ملی بداند.
به گزارش جهان، بهادر مولایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره کیفیت اردوی مجارستان، اظهار کرد: فشار تمرینات در مجارستان طبیعی بود و زیاد سنگین کار نکردیم. در این اردو بحث افزایش رکورد مطرح نبود، اما وزنه‌بردارانی که بدن آماده داشتند خود به خود رکوردهایشان افزایش پیدا می‌کرد. اما خود من در اردوی مجارستان مصدومیت زانو داشتم که البته جدی نبود. با این حال یک مقدار در تمرینات اذیت می‌کرد. بنابراین بهمن زارع مراعات من را کرد و تمرینات سبک‌تری را برایم در نظر گرفت. خدا را شکر الان وضعیت بهتری دارم و می‌خواهم در این فرصت باقی مانده تا بازی‌های آسیایی بهترین عملکرد را در تمرینات داشته باشم. البته از اردوی چابکسر به بعد پنج – شش کیلوگرم در مجموع افزایش رکورد داشته‌ام.

مولایی در پاسخ به این پرسش که با رفتن رشید شریفی حضور او در ترتیب تیم ملی قطعی شده است یا خیر؟ گفت: رشید شریفی احتمالا برای مسابقات جهانی دوباره به اردوها بر می‌گردد. اما وزنه‌برداری مشکلات خود و مصدومیت‌هایی را دارد که باعث می‌شود نتوانی به این فکر کنی که حتما فیکس تیم ملی می‌شوی.

او گفت: با این وجود در حال حاضر رقابت میان من و بهداد سلیمی وجود دارد. انگیزه بهداد خیلی زیاد است و چون یک سال از مسابقات دور بوده می‌خواهد ثابت کند همان بهداد دو، سه سال پیش و هم‌چنان قوی‌ترین مرد جهان است. بنابراین کنار او وزنه زدن باعث خوشحالی و افزایش تجربه‌ام می‌شود. من نیز تمام تمرکزم را بر روی تمرینات می گذارم و تلاش می‌کنم کنار او تمرینات خوبی داشته باشم.

نایب قهرمان جهان با اشاره به انتظاری که از وزنه‌برداری برای کسب مدال در بازی‌های آسیایی وجود دارد، تصریح کرد: مسلما انتظار از وزنه‌برداری زیاد است. در میان ملی‌پوشان پنج نفر برای اولین بار حضور در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کنند و تنها بهداد سلیمی و احسان رضائیان مدال بازی‌ها را دارند، این موضوع کارمان را سخت‌تر و استرس را بیشتر و مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند تا در تمرینات و بازی‌ها بهترین عملکرد را داشته باشیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که برای شکستن رکورد جهان نیز برنامه‌ریزی کرده است یا خیر؟ بیان کرد: در فکر شکستن رکورد جهان نبودم. با این حال بستگی به مسابقات دارد. اگر مدالم قطعی شود یک حرکت را برای شکستن رکورد می‌گذاریم. البته در بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی تلاش می‌کنم ابتدا مدال طلا را حتمی و بعد به رکورد جهان حمله کنم.

مولایی درباره کیفیت غذا و امکانات اردوی مجارستان نیز گفت: کیفیت غذا خوب بود، اما چون مدتی یک نوع غذا می‌خوریم دلزده شدیم. در یکی، دو روز اول نیز تعداد صفحه‌ها کم بود که این مشکل نیز زود حل شد، در کل امکانات اردو شرایط مناسبی داشت و تمام وزنه‌برداران با روحیه و پر انگیزه تمرین می‌کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *