پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۱۸
۹

واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به نامه حاج قاسم

پنجشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۲
کد مطلب: 372974
سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین ضمن اعلام اینکه سلاح مقاومت قابل چانه‌زنی نیست، افزود پیام سردار سلیمانی به مقاومت فلسطین، این است که محور مقاومت فلسطین را رها نخواهد کرد.
واکنش گروه‌های مقاومت فلسطین به نامه حاج قاسم
به گزارش جهان، فارس به نقل از پایگاه خبری «المیادین» نوشت، «ابو مجاهد» سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در سخنانی از پیام سردار قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران و حمایتش از مقاومت فلسطین تقدیر کرد.

ابومجاهد با بیان اینکه «از پیام سلیمانی اینگونه فهمیده می‌شود که توطئه‌ای علیه سلاح مقاومت در جریان است» تاکید کرد که این پیام نشان داد که محور مقاومت و متحدانش فلسطین و مقاومتش را تنها نخواهند گذاشت».

وی با اشاره به اینکه دشمن صهیونیستی و متحدانش مانند آمریکا خواستار خلع سلاح مقاومت در غزه و فلسطین هستند، تصریح کرد: به متحدان خود اطمینان می‌دهیم که مقاومت هرگز از حتی یک فشنگ خود هم صرف‌نظر نمی‌کند و سازش بر سر سلاح و رزمندگان صورت نخواهد گرفت.

این مسئول فلسطین همچنین گفت: به متحدان خود اطمینان خاطر می‌دهیم که میان همه گروه‌های فلسطینی و در سطوح بالا هماهنگی کامل است و هیچ کس نمی‌تواند ما را دچار اختلاف کند.

ابومجاهد جنگ با رژیم صهیونیستی را جنگ اراده‌ها دانست و تاکید کرد: به اشغالگران اجازه نمی‌دهیم هیچ دستاوردی داشته باشند... تهدیدهات آنان هیچ ارزشی ندارد و مقاومت تا تحقق پیروزی به کار خود ادامه می‌دهد.

وی به اقدام جدید رژیم صهیونیستی به فراخوانی ۱۶ هزار نیروی جدید ذخیره اشاره کرد و آن را دلیلی بر دسپاچگی دشمن دانست و تاکید کرد که مقاومت برای مقابله با هر اقدام اشغالگران آماده است.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین سپس به اظهارات «قاسم سلیمانی» در حمایت از مقاومت اشاره کرد و گفت که سخنان سلیمانی حاکی از آن بود که توطئه‌ای علیه سلاح مقاومت وجود دارد و این سخنان تاکید داشت که محور مقاومت و پشتیبانان آن، مقاومت را رها نمی‌کنند و بیش از پیش حمایتش می‌کنند.

ابومجاهد در مورد آتش‌بس نیز گفت: اختلافاتی در مورد طرح آتش‌بس مصر وجود دارد و ما تلاش داریم قبل از هر توافقی در این مورد محاصره غزه را برداریم.

اگر کمک ایران نبود قادر به مقابله با دشمن در این سطح نبودیم

در همین حال، معاون دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: پیام سردار قاسم سلیمانی برای مقاومت معانی زیادی دارد.

به گزارش نسیم به نقل از المیادین، "زیاد نخاله" افزود: مقاومت سردار سلیمانی را بر اساس تجربیات وی می‌شناسد.

به گفته وی، مقاومت اگر کمک ایران را نداشت قادر به مقابله با دشمن صهیونیستی در این سطح نبود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


الله اكبر
جهان اسلام
هشدار جدی برای اسرائیلی‌ها و اعراب : تمام منطقه عربی در آستانه یک جنگ منطقه‌ای است و چه بسا که اسرائیل و هم‌پیمانان آن بارزترین قربانیان آن باشند.
Iran, Islamic Republic of
نصر من الله و فتح قریب
سرباز اسلام
به وجود سردار سلیمانی عزیز این مرد میدانهای نبرد وجنگ با استکبار افتخار میکنم
اطاعت محض و بي چون وچراي اين مجاهدبي ادعاي في سبيل الله از ولايت فقيه است كه از او چنين سردار كم نظيري ساخته و چنان عزتي به او بخشيده كه حتي نام او هم لرزه بر اندام نحس دشمنان اسلام مي اندازد.
خدا را به آبروي پيامبر رحمت و اهل بيت طيب و طاهرش صلوات الله عليهم اجمعين قسم مي دهيم وجود اين مالك اشتر علي زمان را از شر دشمنان خبيث و نامرد اسلام و بشريت حفظ فرمايد .
Iran, Islamic Republic of
دوستات عزیز مقاومت و حماس، ما خوشحال میشیم که شما پیروز میشین..
فقط یه چیزی، یه کم خجالت بکشید.. یادتونه تو جنگ ایران و عراق گفتین قبل از مسلمانی ما عرب هستیم و به برادر صدام کمک میکنیم؟ دیدی دنیا چقد کوچیکه؟
علي
اخوي با زيركي داري اختلاف ميندازي . يادت باشه ما پيرو ولايتيم نه امثال شما كه داري اب به اسياب صهيونيست ها ميريزي و دل مردم ايران رو با مقاومت چركين ميكني . خجالت
کاظم
خسته نباشى سردار نيروخواستي ازهمين حالا لبيک
09121354517
Iran, Islamic Republic of
ماشااله حاج قاسم