چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۷
۳۳

زیباکلام هم کاریکاتور ضدمقاومت روزنامه تندرو را نادرست دانست

دوشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب: 372652
زیباکلام در گفتگو با بیان اینکه حتی شبکه BBC هم معتقد به حمایت مردم غزه از جبهه مقاومت است اظهار داشت: موضع حماس در خصوص آتش‌‎بس نشات گرفته از یک پایگاه مردمی است.
زیباکلام هم کاریکاتور ضدمقاومت روزنامه تندرو را نادرست دانست
به گزارش جهان، صادق زیباکلام در گفتگو با نسیم در خصوص انتشار کاریکاتور توهین آمیز روcنامه آرمان گفت: شواهد و قرائن موجود در غزه نشان دهنده آن است که مردم غزه با وجود حملات هوایی و گلوله باران اسرائیل و کشته شدن بیش از هزار نفر همچنان از حماس حمایت می کنند.

وی با بیان اینکه موضع حماس در خصوص آتش‌‎بس نشات گرفته از یک پایگاه مردمی است، ‌افزود: اصرار حماس بر شرایطش در آتش بس ازجمله آزادی رهبران فلسطینی و برداشته شدن محاصره غزه نشان دهنده حمایت قابل توجه پایگاه مردمی است.

این فعال اصلاح طلب تصریح کرد: رسانه های بین المللی حاضر در غزه از جمله BBC و CNN تا به امروز خبری مبنی بر اینکه مردم غزه خواهان توقف جنگ هستند مخابره نکرده اند و تمام اخبار حکایت ازحمایت همه جانبه مردم غزه از حماس را دارد.

وی با این حال در پاسخ به سوالی درخصوص انتشار کاریکاتوری علیه جبهه مقاومت در غزه در روزنامه اصلاح طلب آرمان گفت: این کاریکاتور را ندیده ام اما اگر آن بجای آرمان در یک روزنامه اصولگرا چاپ می شد، انقدر دوستان حساسیت به خرج نمی دادند! متاسفانه در این مسائل؛ بحث خودی و غیر خودی مطرح می کنیم، اگر این کارتون در یک رسانه خودی انجام می شد قطعا شاهدچنین واکنش تندی نبودیم! برخورد با روزنامه آرمان یک برخورد سیاسی و جناحی است!

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه "کاریکاتور آرمان را تایید نمی‌کنم"، اظهار داشت: تحلیل خودم را مبنی بر اینکه مردم غزه از مقاومت حمایت می کنند را قبول دارم ولی در خلا زندگی نمی‌کنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اما اگر آن بجای آرمان در یک روزنامه اصولگرا چاپ می شد، انقدر دوستان حساسیت به خرج نمیدادند.متاسفانه در این مسائل؛ بحث خودی و غیر خودی مطرح می کنیم.....................عجیبه اینها نیمتونند یه کلمه حرف بزنند وجناحبندی رو توش دخیل نکنند.به درست وغلطش کاری ندارم.ولی برام پرسشه که چرا وقتی به استکبار ونظام سلطه ودشمنان ما میرسه هیچوقت مرزبندی که نمیکنند هیچ!یه جورائی همه شونو در دایره خودشون جا میدن!!!!!!!!!
آره مثل همون یه جمله اشتباه لفظی مشایی
Spain
این سایت های تندرو سابقه شعار نه غزه و نه لبنان را دارند ، پس هیچ چیز از این تندروها بعید نیست ...
واقعا این کاریکاتور توهین آشکارا به حماس و به افکار عمومی فلسطینه. متاسفم برای کسانی که دایه مهربانتر از مادر هستن
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر غربزده
آنتی غربزدگی
Iran, Islamic Republic of
خلق را تقلیدشان بر باد داد
ای دوصد لعنت براین تقلید باد
درود به روحت ای سعدی
بس کنید استفاده از این واژه رو واسه کسی که ممکنه یه خورده با شما تفاوت دیدگاه داشته باشه ....
ایرانی همچو ارش
Iran, Islamic Republic of
اخه یعنی چی؟ یعنی مثلا کیهان میاد همچین کاریکاتوری میکشه؟؟؟؟ اخه این دیگه چه جوابیه؟؟ مثلا اگر روزنامه های خودی میکشیدن،ما ساکت میموندیم؟؟؟ تورو خدا جوابو ببین،مثل اینکه تا میگی چرا این اشتباهو دولت انجام میده،جواب میدن چون فلان رئیس جمهور اسبق هم انجام داد!!!!! یعنی اشتباه دیگری مجوزی میتونه باشه برا ما که اشتباه بکنیم و لجبازی؟؟؟؟؟؟؟؟
باز هم سرپوش بر اشتباهات . حاضر نیستن رک و راست بگن اشتباه بوده . و محکم بایستند.
تنها آرزوی بنده در شب استجابت دعا یعنی عید فطر این خواهد بود که خدایا اصلاح طلبان را به راه فرما.
ایشون حتی اگه فقط ایران مثل مرحوم بازرگان براشون مهمه ،باز هم باید بدانند بهترین دفاع هر کشوری داشتن عمق استراتژیکه .پس باز هم غزه برای ما مسئله حیاتی باید باشه .هرقدر عمق بیستر داشته باشیم خطرات از مرزهامون دورتر میشه.پس برای ایشون ایران هم...........
این حرف درست هست ولی نباید طوری گفته بشه که انگاری ما برای اینکه از مرهای خودمون حفاظت بشه ، اسراییل را تو غزه مشغول می کنیم /بلکه از مردم آنجا دفاع می کنیم تا اسراییل پیروز نشود تا اینکه بعد بیاد سراغ بقیه کشور های اسلامی
مجتبی
مثل مرحوم بازرگان؟!!!
hosein
اگر در یک روزنامه اصولگرا چاپ میشد نه تنها بهش کار نداشتن بلکه ازش تقدیر هم میکردن
مرجان
Iran, Islamic Republic of
روزنامه ای که به مظلومین توهین می کنه اصولگرا نیست و قطعا گرگی غربزده در لفاف اصولگرایی است و هیچ روزنامه ی اصول گرایی ازین غلطا نمی کنه
ح
اشتباها مثبت زدم
Iran, Islamic Republic of
آخه روزنامه اصولگرا كه آرمانش آرمان اسراييل نيست
زهیر
اصولگرا ها تا حالا از این کار ها کردن که بار دومشون باشه ...شما از کجامی گی تقدیر می کنن تا حالا که از اینگاف ها ندادن...
شما ها هستید که داد غربزدگی تون گوش دنیا رو گر کرده
Spain
متفکر جان !
اولا که سابقه همفکران شما در سال 88 مشخصه دوما یادم هست روزنامه کیهان یک اشتباهی کرد ، و بعد خود شریعتمداری گفت آماده هر مجازاتی هستیم ، ولی روزنامه های شما چه ؟ یا توجیهات مضحک ارائه می دهند و یا زیر بار قانون نمی روند !
"اگر آن بجای آرمان در یک روزنامه اصولگرا چاپ می شد، انقدر دوستان حساسیت به خرج نمی دادند! متاسفانه در این مسائل؛ بحث خودی و غیر خودی مطرح می کنیم، اگر این کارتون در یک رسانه خودی انجام می شد قطعا شاهدچنین واکنش تندی نبودیم! برخورد با روزنامه آرمان یک برخورد سیاسی و جناحی است!" حرف مفت!
حالا که میبینی از یه روزنامه غرب زده چاپ شده لطفا سکوت کنید
Iran, Islamic Republic of
واقعیت این است که مردم مظلوم فلسطین تاوان تفرقه بین گروههای فلسطینی را پس میدهند.
برایم عجیب است که حتی دشمن خونریزی مثل اسرائیل و اشغال کشورشان هم نتوانسته از آنها ملتی متحد و یکپارچه بسازد.
حمیرا
Iran, Islamic Republic of
مگه خود مازمان جنگ متحد بودیم؟؟؟؟؟
یادمه برای رفتن به جبهه هم فیلتر می کردن نیروها را و مراقب بودن منافقین دزدکی وارد نشن ضربه بزنن
زیاد پای ماهواره نشستی دوست من!
مشکل اصلی در فلسطین ، نداشتن اتحاد میان گروه های فلسطینی و نداشتن استراتژی واحد در مقابل رژیم صهیونیستی است ، عده ای عافیت طلب که در کرانه باختری هستند گمان می کنند بدون هیچگونه هزینه ای می توانند حق خود را از رژیم غاصب بگیرند.
زمان جنگ هشت ساله ما نشون داد اونهائی که ایران رو نگه میدارند مسلمانان هستند نه ناسیونالیستهای دواتشه!اونها اون زمان که تمامیت ایران در خطر بود داشتند از روی مبلهاشون تو ویلاهای اطراف شهرها غر میزدند تمومش کنید !
عزیزم حتما منظورت مسلمانان ایرانی . اگه نه همین کشورهای مسلمان داشتن به عراق کمک می کردند
Spain
مسلمان شیعی ...نه ایرانی ...ضمن اینکه سوریه هم در جنگ مدافع ما بود ...
Iran, Islamic Republic of
لابد میدانید به جزسوریه باقی کشورهای مسلمان و برادر!!! طرف عراق را گرفته بودند.
با عقل تر از زیبا کلام
سلام در این مملکت با فهم تر از این آقا وجود نداره که از ایشان نظر می خواهید ایشان هیچ ثبات ندارد حرفهایش شاید جریانات سیاسی دارد این آقا را بازی می دهد و حرفهای نامربوط این آقا زمینه خطرات بعدی باشد مثل حرف با اما اگر این آقا دررابطه اسرائیل که قبول دارد این رژیم را کمی فکر کنید این آقا سنگی در چاه نیندازد که آبروی همهی ایران را ببرد براثر سهل انگاری مسئولان بعدا بگویند مربوط به فلان وزارت حانه است وباید آنها جواب دهندهماطور که جاهل باجهلش جامعه را دچار دردسر می کند عالمی مثل این آقا با علم فوق جاهلیتش که همراه با مریدان است جامعه را به نابودی مکشد چون این عالم میداند چه کند .
اصفهانی
Iran, Islamic Republic of
آقایون اینقدر با پرداختن به مواضع درست و غلط زیبا کلام نپردازید شما در فضای سیاسی کشور بزرگش کرده اید وگرنه ایشان شخصی با مواضع بسیار اشتباه و مغایر با نظام اسلامی است که حرفها و تحلیلهای نادرستش را با مهارت و فن بیان قوی که دارد به خورد مخاطبان می دهد.
انشاالله شما هم هدایت بشی دربهای توبه بازه
خدارو چه دیدی شاید از همه ماها بهتر هم شدی
Germany
مرگ بر عاشقان غرب
مجتبی
کارمون به جایی رسیده برا اثبات حرفمون از افتابه دزددلیل میاریم؟!