سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۳
۹

دولت روحانی قادر به گلزنی نیست لااقل خوب بازی کند

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 372441
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر تیم دولت بخواهد مثل تیم‌های فوتبالی بازی کند که به رغم بهره‌گیری از ستاره‌های زیاد در ترکیب خود یا وجود نیمکت ذخیره‌های پروپیمان قادر به گلزنی نیست.
دولت روحانی قادر به گلزنی نیست لااقل خوب بازی کند
به گزارش جهان، روز گذشته صادق زیباکلام از فعلان سیاسی اصلاح‌طلب با انتقاد شدید از برخی حامیان دولت آنها را به "جاه‌طلبی" و "تکبر" متهم و چند روز پیش از آن نیز احمد پورنجاتی فعال سیاسی اصلاح‌طلب با این جمله "مواضع خوشگل روحانی برای بی‌بی شلوارک هم نمی‌شود چه برسد به شلیته" از دولت یازدهم به شدت انتقاد کرده بود.

و اما امروز، ابراهیم اصغرزاده از دیگر فعالان اصلاح‌طلب در گفت‌وگو با روزنامه اصلاح‌طلب آرمان با "بی‌برنامه خواندن دستگاه دیپلماسی دولت یازدهم گفته است: « متاسفانه به دلیل بی‌برنامگی، دستگاه دیپلماسی کشور یکسره گروگان پرونده هسته‌ای شده است و کمتر به دیگر روندهای بین‌المللی پرداخته است».

وی در ادامه با قیاس کابینه دولت روحانی به یک تیم فوتبال، تصریح کرده است: اگر تیم دولت بخواهد مثل تیم‌های فوتبالی بازی کند که به رغم بهره‌گیری از ستاره‌های زیاد در ترکیب خود یا وجود نیمکت ذخیره‌های پروپیمان قادر به گلزنی نیست چه سود و همه امیدها و آرزوهای مردم برای تغییر وضع از دست خواهد رفت.

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین هشدار داده است "ستاره چنین دولتی(دولت یازدهم) حتی زودتر از دولت پوپولیستی و کم‌ستاره احمدی‌نژاد که بارها گل به خودی می‌زد، افول خواهد کرد. به نظرم دولت دکتر روحانی اگر قادر به گلزنی نیست لااقل خوب بازی کند.

انتقادهای علنی اصلاح‌طلبان به دولت روحانی در حالی است که سعید حجاریان طی اظهاراتی ابراز عقیده کرده بود که استراتژی اصلاح‌طلبان در مواجه با دولت روحانی «انتقاد مخفیانه» و «اتحاد علنی» است.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمودی
Latvia
به زعم آقایون خوب بازی کردن وقتیه که دولت سهم بیشتری از پستها و پولهای بیت المال را به اونا بده تا بتوانند عرصه فتنه و فتنه گری را مجدددر کشور احیا نمایند . راستی این افساد طلبها جز حرف زدن و ادعا های واهی کار دیگه ای هم بلدند ؟ همه میدانند هم شما و هم باصطلاح دولت اصولگرایان عملا ثابت کرده اید بی عرضه اید و بیشتر بفکر پر کردن جیب های خودتونید . لطفا برید گمشید و بذارید مملکت آرامش خودش را داشته باشه .
ناشناس
بنده اصلاح طلب نيستم ولي از حق نبايد گذشت تيم اقتصادي اصلاح طلبها قويتر از كارگزاران عمل مي كنه كه نمونه اش را در دوران خاتمي ديديم در ضمن بازهم از نظر زر اندوزي و كسب ثروت از طريق رانت كارگزاراني ها استاد ترند بگذريم از اشتباه خاتمي كه به كارگزاران بها داد و در ضمن اين دولت تاكنون چه كاري انجام داده جز اينكه پشت گذشته ها مخفي شده و فقط از دولت قبل تو اين يكسال ايراد گرفته است پراتيد 16 ميليوني احمدي نژاد در عرض يكسال شده 22 ميليون تازه تو مناظرات مي گفتن چرا دلار گرون شده ولي خودشون اومدن راس كار از گرون شدنها حمايت مي كنن يااز وزراي ميليار توماني كه وزراي خاتمي و احمدي نژاد به گردشون هم نمي رسه دوست عزيز انصاف را سعي كن در همه حال رعايت كني
Spain
منم اصولگرا نیستم !
اما باید عرض کنم گندی که اصلاح طلب ها زدند تا چندین سال کشور رو به قهقری برد ...
خود همین آقا هم می گفت ما در حق اقتصاد ظلم کردیم شما نیاز نیست خودت رو غیر اصلاح طلب جا بزنی تا دروغ بنویسی ...
رونالدو رو ول کنید اصغرزاده رو بگیرید ...
کلا از افسادات(اصلاحات)چیزی جز سهم خواهی و تلاش برای رسیدن به پست و مقام ندیدیم.
و تا حالا موردی گزارش نشده که به نفع اسلام و مملکت کار کنن.جز عده معدودی که هنوز از خدا می ترسن
با مردم بودن را نمیگن پوپولیست جناب اصلاح طلب مدعی آزادی اندیشه. اگر با مردم بودن پوپولیست است باج دادن به خبرنگاران و فریب افکار عمومی از طریق رسانه هاشون چی نام داره؟
الانم دست پیش گرفتین تا موفقیت های دولت 11 را به نام خودتون و عدم موفقیت هارا به نام دیگران ثبت کنید. در ضمن در زمان شما با اون دیپلماسی موفقتون !!! بود که ایران به عنوان محور شرارت به جهان معرفی شد و ایرانی ستیزی علنا آغاز شد.
اینها میخوان بگن که دولت یازدهم و شخص روحانی اصلاح طلب نیست تا مردم بخاطر این دولت بی تدبیر و بی برنامه ، اون رو به گردن اصلاح طلب ها نیندازن
همین ها دولت قبل رو که خودش بارها به صراحت میگفت که اصولگرا نیست و اصولگرا میخواندند
حالا این دولت رو که خودش میگه ما اصلاح طلبیم رو اصلاح طلب نمیدونه
نسل اول
مشکل فقط از اصلاح طلبان نیست
وقتی آقای روحانی در برنامه انتخاباتی خود با نام بردن ونوشابه بازکردن برای هاشمی و حتی خاتمی خود را مدیون آنها کرد باید فکر عواقب کارراهم می کرد!
دردسرهای آقای روحانی عمدتا از زمانی شروع می گردد که مذاکرات با 1 + 5 به نتیجه نرسد و مشکلات اقتصادی هم کمافی السابق ادامه داشته باشد و... تا مردم به این نتیجه برسند که یاد آقای احمدی نژاد بخیر!
الماسی
چرا دولت از وجود نابغه ای مثل اقای اصغر زاده استفاده نمی کند واقعا بسیار بسیار باهوش وکاردان است ،