جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

برگزاری اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران

يکشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۷
کد مطلب: 372412
کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران نخستین نمایشگاه امنیت سایبری ایران(ICSEC) را برگزار می‌کند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در این نمایشگاه تخصصی که قرار است برای اولین بار از ۵ تا۸ مهرماه جاری برگزار شود، شرکت‌های فعال حوزه امنیت فضای تبادل اطلاعات(افتا)، دستاوردها و خدمات خود را معرفی خواهند کرد.

رئیس هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اعلام این خبر و با اشاره به اهمیت برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی قطعا فضا را برای توسعه بازار در حوزه IT توسعه می‌بخشد .

آزاده داننده با تاکید بر پیامدهای مثبت برگزاری اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران ادامه داد: برگزاری این نمایشگاه در شرایط اقتصادی موجود، می‌تواند فرصت مناسبی برای عرضه توانمندی شرکت‌های حوزه امنیت اطلاعات باشد.

وی با اشاره به رسالت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای در توسعه کسب‌و‌کار IT افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با معرفی پتانسیل‌های بخش خصوصی فاوا از سوی سازمان، می‌تواند فعالیتی پیشرو در جهت حمایت از کسب‌و‌کار این صنف باشد.

ایجاد فضای رقابتی سالم در حوزه افتا

رئیس کمیسیون افتای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران با اشاره به لزوم برگزاری اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران برای فعالان این حوزه و مخاطبان آن گفت: در شرایط حاضر، موضوع امنیت اطلاعات یکی از دغدغه‌های اصلی کشور در تمام بخش‌ها اعم از دولت و بخش خصوصی است؛ از این رو سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای، به عنوان نماینده بخش خصوصی براساس چشم‌انداز توسعه کسب‌و‌کار IT، قصد دارد این نمایشگاه را با هدف معرفی محصولات و خدمات حوره امنیت فضای تبادل اطلاعات برگزار کند.

بهناز آریا با اشاره به فرصت مناسب این نمایشگاه برای معرفی نیازها و پتانسیل‌های حوزه افتا و تعامل دولت و بخش خصوصی گفت: این نمایشگاه فضایی برای معرفی خدمات و محصولات شرکت‌های حوزه امنیت اطلاعات است و از سوی دیگر فرصتی است تا مخاطبان این حوزه از جمله سازمان‌های دولتی، نیازهای خود را به بخش خصوصی اعلام کنند.

وی یا درتشریح محورها، به سه دیدگاه اصلی برای مخاطبان اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران گفت: بخش‌های مختلف این نمایشگاه تخصصی جهت بازدیدکنندگان بر سه محور ایجاد تعامل و ارتباط میان مخاطبان تخصصی و ارائه دهندگان خدمات و محصولات افتا، بررسی تکنولوژی‌های جدید این حوزه و آگاهی‌رسانی و افزایش سطح دانش امنیت اطلاعات استوار است.

رئیس کمیسیون افتای سازمان نصر تهران با اشاره به اینکه ایجاد فضای سالم رقابتی در کسب و کار از دیگر اهداف این نمایشگاه است، ادامه داد: قرار است در این نمایشگاه، کارگاه های آموزشی با هدف معرفی خدمات، محصولات و راهکارهای امنیت اطلاعات و مفاهیم بنیادین امنیت برگزار شود.

او با اشاره به حضور شرکت‌های افتا در اولین نمایشگاه امنیت سایبری ایران ،گفت: قطعا این نمایشگاه در نخستین قدم خود به اشاعه فرهنگ امنیت تبادل اطلاعات می‌پردازد و هدف کمیسیون افتا در سال اول، برندسازی و ایجاد یک تجربه مناسب برای برگزاری پرشورتر این نمایشگاه در سال‌های آتی است.

او در پایان گفت: امیدواریم سازمان نصر تهران به عنوان نماینده بخش خصوصی بتواند با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی گام دیگری را در راستای رسالت‌های صنفی برداشته و کمیسیون افتا نیز نقش کمیسیونی خود را در تحقق اهداف صنفی ایفا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *