کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بدون اشاره به سابقه سیاه فتنه گران در قبال ملت فلسطین؛

خاتمی ترجیح داد از شعار 'نه غزه نه لبنان' عبور کند

2 مرداد 1393 ساعت 6:29

محمد خاتمی، از متهمان فتنه 88 که تاکنون ظاهرا حامی شعار 'نه غزه نه لبنان' بود، پس از دو هفته جنایت و وحشی گری رژیم صهیونیستی، ترجیح داد سکوت خود را بشکند و از لزوم شرکت در راهپیمایی روز قدس سخن بگوید.


به گزارش جهان، آنچنان که ایسنا نوشته،‌ سیدمحمد خاتمی گفته است: اسرائیل که بنیادش بر غصب و اشغال و سرکوب است، در این روزها و در هنگامی که مسلمانان روزه‌دار غزه همچنان در محاصره به سر می‌برند، جنایتی بی‌همانند آفرید و تروریسم دولتی را در کریه‌ترین وجه خود نمایش گذاشت و در مقابل، مقاومت مظلومانه مردم رنج کشیده فلسطین خود حماسه‌ای با شکوه بوده و هست. درود خداوند بر شهیدان و جانبازان و زنان و مردان مقاوم فلسطین در غزه و ننگ و نفرین بر جنایت آفرینان و حامیان آنان.

خاتمی خاطرنشان کرد: شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس نشانه تعهد، انسان‌دوستی و مسئولیت اسلامی و انسانی همه کسانی است که حق را پاس می‌دارند و باطل و بیداد را محکوم می‌کنند. با این امید که همه مسلمانان و همه آزادگان با محکوم کردن جنایات اخیر و حمایت پاره‌ای از دولت‌ها و سکوت دولت‌های دیگر رسالت دینی، انقلابی و انسانی خود را به انجام رسانند.

خاتمی ترجیح داد مصادیق آنچه را "پاره ای از کشورها" نامیده، بیان نکند اما به نظر می رسد منظور او آمریکا، انگلیس و چند کشور غربی و عربی باشد که اتفاقا از حامیان فتنه 88 و عملکرد آقای خاتمی هم بوده اند.

رئیس بنیاد باران همچنین هیچ اشاره ای به علت بیان شعار "نه غزه نه لبنان" از سوی فتنه گران و سکوت تاییدآمیز چند ساله او و دوستانش در قبال این شعار نکرد و نگفت چرا اکنون، ترجیح داده است که به غزه "آری" بگوید؟


کد مطلب: 371923

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/371923/خاتمی-ترجیح-شعار-نه-غزه-لبنان-عبور-کند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com