کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مبلغ قرارداد سیدمهدی رحمتی اعلام شد

1 مرداد 1393 ساعت 17:26

مسئول نقل و انتقالات لیگ برتر گفت: مهدی رحمتی و جلال آل نعمه بیشترین مبلغ قرار داد را در بین بازیکنان دیگر به نام خود ثبت کردند، رحمتی صد میلیون نسبت به آل نعمه مبلغ قرار دادش بیشتر است.


به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، مصطفی شهبازی افزود: قرارداد مهدی رحمتی یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است اما مبلغ قرار داد آل نعمه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است بر این اساس مهدی رحمتی بازیکن گران لیگ برتر است.

شهبازی درباره اینکه مبلغ قرار دادها درست یا سوری است بیان کرد: مبلغ قرار داد بازیکنان قانونی‌ در هیات فوتبال به ثبت رسیده است همچنین ما این مبالغ را مورد بازرسی‌ قرار می‌دهیم تا صحبت و سقمش‌ را مشخص کنیم.

وی درباره انتشار قرارداد‌ها توسط تیم‌های لیگ برتر تصریح کرد: همه تیم‌ها موظف هستند تا۵ مرداد ماه قرارداد‌هایشان‌ را منتشر کنند اگر این کار را نکنند ما مبلغ قرار داد‌ اعضای تیمشان را اعلام می‌کنیم.

مسئول نقل و انتقالات ‌ لیگ برتر درباره بازیکنان جامانده‌ برای حضور در لیگ برتر بیان کرد: اگر بازیکنان جا مانده شرایط سهمیه آزاد را داشته باشد می توانند با یک تیم لیگ برتری قرارداد ببندند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تیم‌های لیگ برتر برای جذب بازیکنان خارجی هم تا ۴ مرداد ماه فرصت دارند و این مهلت تمدید نمی‌شود.


کد مطلب: 371863

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/371863/مبلغ-قرارداد-سیدمهدی-رحمتی-اعلام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com