پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

سقوط مرگباردر روز تولدهنرپیشه+عکس

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۱۵
کد مطلب: 371813
"شوبا جایا" بازیگر تئاتر و تلویزیون مالزی و همسر هلندی‌اش که پس از نشان‌دادن نوزادشان به پدربزرگ و مادربزرگ در حال بازگشت به کوالالامپور بودند، تراژدی سقوط هواپیما برایشان رخ داد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، "شوبا جایا" بازیگر تئاتر و تلویزیون مالزی و همسر هلندی‌اش که پس از نشان‌دادن نوزادشان به پدربزرگ و مادربزرگ در حال بازگشت به کوالالامپور بودند، تراژدی سقوط هواپیما برایشان رخ داد.

این خانواده سوار هواپیمای مالزیایی MH۱۷ شده بودند؛ هواپیمایی که بر فراز آسمان اوکراین و به احتمال زیاد به دلیل شلیک موشک دچار سانحه شد.

این ستاره تلویزیون، تئاتر و سینمای مالزی که شوبا نام داشت، درست دو روز پیش از بروز این حادثه، سی و هشتمین سال تولدش را جشن گرفته بود.


این زوج به همراه نوزادشان "کائلا" به هلند رفته بود تا خانواده پل بتوانند نوه خود را ببینند.

دوستان آنها که از این اتفاق شوکه شده‌اند، یکدیگر را از طریق شبکه‌های اجتماعی از این فاجعه مطلع کردند.

یکی از دوستان این ستاره مالزیایی که "سیوا" نام دارد، در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشته است: «شما برای مردن بسیار جوان بودید، شما زوج خوشبختی بودید... آرزوها و کارهای زیادی برای انجام دادن داشتید... و در نهایت شما دختری داشتید که باید هر روز برایش لبخند و غروب آفتاب را نقاشی می‌کردید».

یکی دیگر از دوستان آنها نوشته است: «شما سالگرد ازدواجتان را ۱۵ جولای جشن گرفتید. تولد کائلا نیز همین نزدیکی‌ها است. و حالا هر سه شما رفته‌اید. دل ما برای شما شوبا جایا، پل و کائلا تنگ می‌شود».

"باکی زانیال" کارگردان و بازیگر مالزیایی نیز در صفحه یکی از شبکه های اجتماعی اش نوشته است: «شوبا جایا، پل و کودک شان در میان ابرها به خواب آرامی فرو رفته‌اند. شوبا، تو مملو از انرژی مثبت و سرشار از نور هستی».
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *