پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

حمایت‌هنرمندان‌پاکستانی‌ازمردم‌غزه+عکس

چهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 371692
هنرمندان و ورزشکاران پاکستانی با انتشار پیام های خود در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مسلمانان خواستند برای کمک به مردم غزه با یکدیگر متحد شوند.
به گزارش جهان به نقل از فارس در اسلام آباد، همانطور که مردم سراسر دنیا به شیوه‌های مختلف از مردم بی‌دفاع غزه حمایت می‌کنند ورزشکاران و هنرمندان پاکستانی نیز از طریق فیس‌بوک، توییتر و سایر رسانه‌های اجتماعی از مردم مظلوم فلسطین اعلام حمایت کردند.

«اشنه شاه» بازیگر سریال معروف «بشر مومن» در پاکستان در پیامی همبستگی خود با مردم فلسطین را اعلام کرد و تحریم محصولات اسرائیلی را بهترین راه برای همدردی با مردم غزه دانست.


وی با به نمایش گذاشتن مارک محصولات اسرائیلی در فیس‌بوک و توییتر از مسلمانان درخواست کرد که از خرید این محصولات خودداری کنند.

بسیاری از بازیگران معروف پاکستانی نیز با شرکت در راهپیمایی علیه رژیم صیهونیستی و انتشار عکس‌هایشان در فیس‌بوک و توییتر از مسلمانان خواستند برای کمک به مردم فلسطین با یکدیگر متحد شوند.


بازیکنان تیم کریکت پاکستان از جمله «مصباح الحق» کاپیتان تیم کریکت با در دست داشتن نوشته و پوستر از مردم فلسطین حمایت کردند و عکس‌های مربوط به شرکت خود در تظاهرات علیه جنایات رژیم اسرائیل را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *