جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱۲
سخن یک خبرنگار با رسانه‌های یک جریان خاص!

اهالی غزه شهاب‌سنگ خوردند مُردند؟!

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 371627
برخی به‌گونه‌ای موضع می‌گیرند که انگار اهالی غزه شهاب‌سنگ خورده‌اند و مُرده‌اند یا اینکه وبا آمده و همه را با خودش برده است! دریغ از حتی کوچکترین اشاره‌ای به اسم و عنوان رژیم صهیونیستی به‌عنوان آفریننده این جنایات!
اهالی غزه شهاب‌سنگ خوردند مُردند؟!
گروه فرهنگی جهان نيوز ـ سیدمحسن میرشمسی: در روزنامه‌های‌شان تا همین دیروز اثری یا خبری از جنایات صهیونیست‌ها علیه مظلومان فلسطینی نبود. نه تیتر یکی، نه خبر یکی، نه عکس یکی؛ هیچ!

خداحافظی جادوگرِ میلیاردرِ مستطیلِ سبز برای‌شان مهم بود اما نسل‌کشیِ وحشیانه‌ی فلسطینیان نه.

حالا تحت فشار افکار عمومی عده‌ای از آنها تحت عنوان مدیرمسئول، سردبیر، خبرنگاران و عکاسان فلان روزنامه دست به قلم شده‌اند و بیانیه‌ای نگاشته‌اند که جنگ را پایان دهید اما هیچ نمی‌گویند که چه کسی باید جنگ را پایان دهد.

دریغ از حتی کوچکترین اشاره‌ای به اسم و عنوان رژیم صهیونیستی به‌عنوان آفریننده این جنایات و کشتارها و خونریزی‌ها و ایضاً حامیان بین‌المللی این رژیمِ منحوس مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و آلمان که رسماً و علناً از حمله صهیونیست‌ها به غزه دفاع و حمایت می‌کنند.

این از روزنامه‌هایشان؛ آن‌هم از به اصطلاح هنرمندانِ روشن‌فکرشان که در پوزیشن‌های مصنوعی عکس‌های یادگاری می‌گیرند با دست‌نوشته‌ای به دست که کشتن همنوعان خود را متوقف کنید!

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000371/nf00371627-1.jpg

اما نمی‌گویند چه کسی باید کشتار را متوقف کند؟! چه کسی باید به جنگ پایان دهد؟! چه کسی کشتار به راه انداخته است؟! چه کسی نسل‌کشی می‌کند و زن و بچه و پیر و جوان و ... را از دم تیغ می‌گذارد؟!

معلوم نیست چرا کمترین اشاره‌ای به رژیم صهیونیستی نکرده و با قاطعیت و صراحتاً رژیم صهیونیستی و حامیان غربی‌اش بویژه آمریکا را به‌عنوان مسئول این جنایات غیرانسانی معرفی و محکوم نمی‌کنند؟!

بیانیه‌ها و پیام‌هایی به غایت کُلّی که مشخص نیست چه کسی قاتل و چه کسی مقتول است و چه کسی جنگ را تحمیل‌ کرده و چه کسی مورد حمله واقع شده و چه کسی می‌کُشد و چه کسی کشته می‌شود ...؛ نه سیخ بسوزد نه کباب!

به‌گونه‌ای موضع می‌گیرند که انگار اهالی غزه شهاب‌سنگ خورده‌اند و مُرده‌اند یا اینکه وبا آمده و همه را با خودش برده است!

بعد با ۵ سال تأخیر آمده‌اند و می‌خواهند شعار "نه غزه نه لبنان"شان را لاپوشانی کنند و انتظار دارند افکار عمومی این توجیهات و این "من نبودم،‌ دستم‌ بود"ها را بپذیرند.
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اینا و اشاره به غزه؟؟؟
مجید مجد
مرگ بر اسرائیل و اربابش آمریکا
Iran, Islamic Republic of
دو منفی زن آمریکایی
چرا همش مرگ ؟ راه دیگری ندارید!
پوزش از سردادن شعاری پوچ
ما گفتیم نه غزه و نه لبنان و البته تحت تاثیر رهبران خود بودیم که این شعار ها را دادیم من بعنوان یکی از همین افراد که روز قدس این شعار را دادم می گویم که این شعارها از قبل توسط دوستان مسئولم که در ستاد های انتخاباتی فعالیت داشتند به دست ما می رسید /
United States
خدایاااا خودت کمکمون کن
شما از امریکا تعداد چی رو شمردی؟
ای بابا اینا نبودن این شعارها رو میدادن عمه من بود از اونجا رد میشده گفته .........
Iran, Islamic Republic of
آقای فرهادی بیاد بگه "اسرائیل" به نسل کشی پایان بده؟!! اون موقع کی بیاد بهش اسکار بده؟!!بعد مثلا با رنگ سبز اون شعار رو نوشته واقعا منظورش به حوادث اخیره؟؟؟یا یه پراک به حوادث ایام فتنه؟اینا یه مارمولکهایی اند که دومیشون خودشونن.
بسیجی
United States
اینافتنه گرن باس گنده هاشون ازصحنه روزگارحذف کردکه حساب بیاددستشون که چه کثیفایی هستن
مجتبی
منظور از شعار نه غزه نه لبنان ،حذف شعار مرگ بر اسراییل بود که در نه دی تو دهنی خوردند تمامی آن افراد که سرمایه های اسراییل هستند در گناه قتل عام مظلومین غزه شریک هستند
معلوم نیست چرا کمترین اشاره‌ای به رژیم صهیونیستی نکرده
چرا کاملا معلوم است این افسادطلبها که در ایام فتنه به نمایندگی از ااسرائیل غاصب با نظام جمهوری اسلامی میجنگیدند فرزندان معنوی صهیونیستها هستند اگر به رزیم فوق اشاره کنند عاق والدین میشوند!!!!!!!!!!!!!