پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۸
۳۶

آرمان: 'نه غزه،‌ نه لبنان' انحرافی بود/ اعتماد: ما حامی غزه هستیم

سه شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۸
کد مطلب: 371597
روزنامه اصلاح طلب آرمان در گزارشی نسبت به شعار " نه غزه،‌ نه لبنان" که از سوی طرفداران جنبش سبز در سال ۸۸ مطرح شد،‌ واکنش نشان داد و نوشت انتساب این شعار به جریان اصلاحات دروغ است.
آرمان:
به گزارش جهان، روزنامه آرمان نوشته است: شعار " نه غزه،‌ نه لبنان" شعاری انحرافی و خودساخته بود.

همزمان، روزنامه‌ اصلاح‌طلب اعتماد هم به انتقاد رسانه ها به سکوت این روزنامه در قبال جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد و نوشت:  «سیما» در بخش خبری ۲۰:‌۳۰ دیشب خود، در گزارشی یکطرفه و غیرمستند با نام بردن از روزنامه اعتماد مدعی شد که این روزنامه به وقایع «غزه» کم توجه و یا بی‌توجه بوده است.

این روزنامه با اشاره به اینکه گزارش مذکور در برخی سایت‌ها  نیز منعکس شده است، مدعی شد: به استناد صفحات روزنامه، «اعتماد» نه تنها به «غزه» و وقایع آن بی‌توجه نبوده است، بلکه از جمله روزنامه‌هایی بوده که از روز نخست این حوادث بنا به وظیفه انسانی و اسلامی و رسانه یی خود پیشتاز اطلاع رسانی بوده است.

این روزها روزنامه‌های اصلاح طلب در حالی ظاهرا به مرزبندی خود با شعار "نه غزه ،‌نه لبنان" می‌پردازند که در ۵ سال گذشته در این خصوص سکوت حمایت آمیز اختیار کرده بودند.

طی روزهای گذشته هم، بسیاری از رسانه‌ها تصاویری از صفحه اول شماره‌های اخیر روزنامه‌های دوم خردادی را منتشر کردند که در آن اثری از پرداختن به موضوع حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و محکومیت کشتار مردم بی‌دفاع و زنان و کودکان غیرنظامیان غزه مشاهده نمی‌شد.


 شب گذشته خبر ۲۰:۳۰ صدا و سیما در گزارشی به بی‌توجهی روزنامه‌های دوم خردادی نسبت به جنایات صهیونیست‌ها در غزه انتقاد کرد.این اقدام روزنامه‌های دوم‌خردادی مورد انتقاد و اعتراض کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز واقع شد.

انتقادات و اعتراضات و فشار افکار عمومی موجب شد امروز سه‌شنبه برخی روزنامه‌های دوم‌خردادی واکنشی نسبت به اتفاقات این روزهای فلسطین نشان دهند. با این حال باز هم تعدادی از روزنامه‌های این جریان خبری از این موضوع در صفحه اول شماره‌های امروز خود منتشر نکردند.

عکس روزنامه جوان در انتقاد به روزنامه‌های دوم‌خردادی

پیش از این نیز جریان دوم‌خرداد به دلیل شعار "نه غزه نه لبنان ..." هواداران خود در جریان فتنه سال ۸۸ مورد انتقاد و اعتراض افکار عمومی قرار گرفته بودند.

با این وجود روز گذشته سخنانی به نقل از سیدهادی خامنه‌ای از چهره‌های برجسته جریان دوم خرداد در رد انتساب این شعار به جریان دوم خرداد منتشر شد.

برخی رسانه‌ها این سخنان سیدهادی خامنه‌ای را تحت عنوان "اعلام برائت هادی خامنه‌ای با ۵ سال تأخیر!" منتشر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هاشم
Iran, Islamic Republic of
از نظر این اقایون تقلب شدهتو سال 88 در حد جام جهانی ولی چون نخواستن ریا بشه هیچ وقت سندی رو نکردن . اصلا خیانت نکردن به کشور .اصلا اتفاقی تو سال 88 نه افتاده وخلاصه مجیز گویی تمام عیار از این جماعت منافق صفت . لعنت خدا بر اینها
حاااااااامد
درود بر ایرانو ایرانی. نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران. جرآتداری چاپ کن چهان
United States
با سلام

فرض کنیم قبول

ولی وجدانا شماها به همون "جانم فدای ایران" که خودتون میگین اعتقادی هم دارین ؟ شماها میخواین جانفدای ایران بشین ؟!

باور کن آدم همونم نیستین . یعنی اصلا ریخت شما به این حرف ها نمیخوره . دقت کن یه چیزی بگی که بهت بیاد .

به کوری چشم تو

هم غزه
هم لبنان
جانم فدای ایران و اسلام
Iran, Islamic Republic of
نابغه اصلا فهمیدی این بابا چی گفته؟!
حاااااااااامد
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران.اره ما بودیم ما هستیم 30میلیون 1396.میدونم چاپ نمیشه ولی گفتم
ترش نخوری حامد یه چیزی خواهی شد فقط مواظب النگوهات باشه نشکنه...
وحید
منافق عزیز شما چیزی جز این کارا بلدی؟هنوز مدارکی که می گفتین مربوط به تقلب در انتخابات ۸۸ هست رو ارایه ندادیا؟شما ۳۰ میلیون روز ۹ دی کجا بودی؟نکنه رفته بودی اسراییل خوش بگذرونی..
منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
این بازی ها دیگر تکراری شده؛ کی بود، کی بود، من نبودم؟!
دم خروس رسوایی اصلاح طلبی بیرون زده با این انکارها هم فقط خود را بیشتر از چشم مردم می اندازند!و مهر تاییدی بر سیاهی کارنامه جنبش سبز واصلاح طلبی می زنند!
یکی از مردم 9 دی
Iran, Islamic Republic of
...واحتمالا مردم ایران هم که نمی فهمند و دچار آلزایمر ونسیان شده اند.
این اصلاح طلبها مردم را چی فرض می کنند؟!
یکی از مرم خرداد 92
این شعار و خیلی شعارهای دیگر که به مخالفانتان نسبت می دهید ساخته و پرداخته خودتان هست
hedayat
بنده در راهپیمائی روز قدس سال 1388 در چهارراه وصال شیرازی بودم و به عینه مشاهده کردم که سبزها (سربازان آن روز اصلاح طلبان) هم روزه خواری علنی می کردند، هم شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر داده بودند. هنوز تاریخ خیلی نگذشته است و هنوز ماستهای دروغ دور دهان آقایان و خانمهای دروغگو مانده است و قابل پاک کردن نیست. در ضمن، غلط کردم را برای این روزها گذاشته اند دیگر.
یا واقعا خبر نداری ، که باید به حال این همه بی خبریت یه فکری بکنی چون آدم جاهل تا کمر سرش کلاه میره و دردی بالاتر از جهل نیست و خدا به دادت برسه.........

یا

خبر داری که این شعار همفکراته و خیلی راحت داری دروغ میگی که باز هم خدا به دادت برسه.......


زبون روزه دارم این مطلب رو مینویسم . من به اخبار روزنامه و رسانه و..... کاری ندارم! خودم روز قدس 88 دیدم که سبزکی ها شعارشون نه غزه و نه لینان بود............

دیدم.........

جهان چرا سخنرانی انتخاباتی میر حسین رو که درباره غزه و لبنان بود ( قبل انتخابات) رو نمیذاری؟؟؟ الان وقتشه............

چرا نمیذاری؟ افکار این آقایون همین بود. یکی از دلایلی که من اون موقع از صف طرفدار های میرحسین خارج شدم این بود که دقیقا دیدم که روی غزه و لبنان دست گذاشتن.
حاااااااااامد
ن داداش هنوزم شعار من هست
زیتون سرخ
حامد جان داداش بیدار شو سال 92 هستیم
خااتمی و هاشمی دیگه اینو نمی گن که تو داری میگی
راستی رای یاتونو پیدا کردید؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی ساعتی چقدر میگیری ب...
راستی از داماد لرستان چه خبر؟؟
حران
Iran, Islamic Republic of
الان چرا می‌گن؟؟؟
کی میشه تیتر بزنن تقلب 88 حرف ما نبود؟!
امان از طاغوت
Italy
انصاف داشته باشید و ببینید سبزها توی فیس بوک چقدر دارند از غزه حمایت می کنند. شما از این ناراحتید که چماق بزرگی به نام "نه غزه نه لبنان" که باش راه و بی راه توی سر منتقدین می زدید رو از دست داده اید.
اخوی این افساد طلبا نگاه میکنن باد از کدوم سمت میوزه و نفعشون تو چیه و از کجا میتونن خودشون رو برجسته کنن ، وگرنه دلیلشون انجام وظیفه شرعی یا حس انسان دوستی نیست... .
حالا بخوان قبول کنن یا نه من واقعیتش رو گفتم
دقیقا همینه
عبدالله
United States
مانه غزه نه لبنان را چماقش نکردیم .شعارهای راهپیمایی های سال 88 را خودتان به یاد خودتان بیاورید
سبز88
هنوزم شعار ا این است و خواهد ماند
Iran, Islamic Republic of
عزیز من معلوم شداین دفاعها از سر صداقت نیست بلکه به قول شما گرفتن چماق منظور می باشد دوست عزیز شما بگو چه کسانی بودند روز قدس سال ۸۸ در حدفاصل میدان هفت تیر و بلوار کشاورز شعار نه غزه نه لبنان می دادند همین یک مورد را بگو تا بعد
اولا ما فیلتر شکن نداریم که به فیس بوک وصل شیم. ثانیا شما خودتون هم می دونید که این شعار اصلاح طلبا بود چه در تظاهرات سال88 و چه در سخنرانیهایشان. هر دو را خودم شنیدم. حتی در سخنرانی آقای کواکبیان که یک اصلاح طلب معتدل است و اصولگراها برایش احترام قائلند خود ایشان همچین مطالبی عنوان کردند.

خداوند توانایی فهم درست دین را به همه ما عطا فرماید.
hedayat
این دفاع هم از مشی نان به نرخ روز خوردن این افراد است. در زمانی که کمی احتمال می دادند که برنده می شوند، چیزهای دیگری می گفتند و اصل خودشان را خوب نشان دادند. تا امروز هم نشانی از توبه ندارند. حالا دیده اند که اگر این حرفها را بزنند دوباره ممکن است بتوانند به ایران برگردند و در بازجویی بگویند من از غزه دفاع کرده ام این حرفها را می زنند. مولا علی علیه السلام فرمود: کلمه حقی که از آن مراد باطل دارند.
مملی
این از نفاق سبرک‌های جلبکی است... مطمئن باشید قرار است از این حمایت بعداً سوءاستفاده نموده و موج‌سواری کنند... این خط و این هم نشان...
کاوه
Iran, Islamic Republic of
بد بختی اینه یکی دوتا چماق هم ندارید
انقدر خوش رقصی کردید برای انگلیس و اسرائیل که نه غزه نه لبنان جلوش هیچه
مرتیکه هشت ماه شعارهای وزارت امورخارجه اسراییل رو توی خیابونهای تهران تکرار کردید الان ادعا می کنید مخالف اسراییلید؛ شما مخالف نیستید نوکر صهیونیست هایید
United States
من اینجور فهمیدم که اینها می گویند کار ما در فتنه درست بود ولی اینهایی که گفتند انحرافی بودند
صدیق
باسلام

امیدواریم که این فتنه گران ، گرفتار داعشی هابشوند که خالق آنها همان آمریکا و اسرائیل هستند که در ایام فتنه حامی این آقایان بودند . و نیاز به توبه و استغفار و عذر خواهی از مردم نیست . مردم خود تصمیم میگیریند . و بدا به حال کسانی که در محاکمه اینا کوتاهی میکنند
Finland
آش آنقدر شور شده كه ديگر آشپز هم دادش در آمده آقاياني كه آنزمان اين شعارها را مي دادند و حالا هم روزنامه هايشان هيچ چيز در باره كشتار اين روزهاي غزه نمي گويند!! اكنون كه در سراسر جهان حتي غير مسلمانها هم از كودك كشيهاي صهيونيستها دادشان در آمده و به خيابانها ريخته اند و به اين جنايتكاران اعتراض مي كنند آقايان فيلشان ياد هندوستان كرده و به خاطر فضاي سنگين ضد اسراييلي مي خواهند از غافله عقب نمانند و خودشان را به ظاهر طرفدار مردم ستمديده فلسطين جا بزنند كه بازهم دروغ مي گويند زيرا همانطوريكه گفتم روزنامه هايشان در اين روزها تيتر صفحه نخستشان به اخبار مردم غزه نمي پردازد!!!!
110
بابا کی میخواهیم بفهمیم اینا کلا با دین مشکل دارن روشون نمیشع با خودشون در میان بگذارند

چیزی مه عیانه چه حاجت به بیانه
کریمی
اینان اول باید از اربابشان بی بی سی اجازه بگیرند
بنده خدایی که گفته 30 میلیونیم و فلان

اگر دین ندارید
لااقل جوانمرد باشید
این سخن حضرت سیدالشهدا (ع) هست.
گفتم که بدونی. چون حدس می زنم ندونی این جمله از کیه و باز فردا بیای و بگی این جمله اشتباهه و از این حرفا .
آرمان عزیز خیلی دیر فهمیده ای
سامان
اونایی که میگن نه غزه نه لبنان و بی تفاوتن نسبت به کشتار مردم مظلوم باید بدونن که خواسته یا ناخواسته دارن نژادپرستی میکنن و انسانیت رو فدای ایرانی بودن کردن