پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۶

توهین استاندار‌کرمانشاه به نماینده ولی‌فقیه‎

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۸
کد مطلب: 371249
نماینده مردم سنقر در مجلس نسبت به توهین استاندار کرمانشاه به نماینده ولی‌فقیه و دولت‌‌های نهم و دهم به وزیر کشور هشدار داد و گفت: جناب وزیر کشور با استانداری که در کرمانشاه منصوب کرده‌اید باید به داد این استان برسید.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، محمدابراهیم محبی نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در تذکر شفاهی به وزیر کشور اظهار داشت: همانگونه که در نطق‌ها و تذکرات قبلی به استحضار رسیده است، استان کرمانشاه به دلیل مرزی بودن و همسایگی با کشور عراق و شرایط خاص مذهبی اجتماعی و همچنین مشکلاتی مانند بیکاری و فقر نیازمند آرامش، تلاش و مدیریت جهادی مسئولان رده‌های مختلف است درحالی‌که این گونه نیست.

وی ادامه داد: به طور نمونه استاندار و معاون سیاسی استاندار کرمانشاه در جلسه معارفه پنجشنبه گذشته سه نفر از مسئولان سیاسی حوزه انتخابیه بنده، شامل فرماندار، معاون فرماندار، و یک نفر از دو بخشدار حضور داشت و خودش جلسه را به تشنج کشاند.

نماینده مردم سنقر در مجلس افزود: استاندار با وجود اینکه در مراسم معارفه فرماندار سنقر که فردی بومی و تأیید وزارت کشور و معاونان است در نوبت خود صحبت کرده بود، بعد از سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و بنده که در خصوص رعایت خطوط قرمز نظام و عدم نصب فتنه‌گران در مراسم اداری و سیاسی این استان که امروزه امری عادی شده است، ناگهان برافروخته شد و مجدداً به طور غیرمعمول شروع به صحبت کرد و نسبت به نماینده محترم ولی‌فقیه در استان که روحانی انقلابی و برجسته است، اهانت کرد.

محبی ادامه داد: استاندار در ادامه صحبت‌های خود در این جلسه تمام کسانی که مانع اجرای این ابلاغ شدند را به ظلم متهم کرد و همچنین دولت‌های نهم ودهم را به هرج و مرج، انحراف و نامحرم بودن متهم و از بلندگوی رسمی دولت مورد اهانت قرار داد.

وی یادآور شد: آقای وزیر کشور، اولاً اتهام به ظلم و توهین به شأن روحانیت و امام جمعه، ثانیا برفرض دفاع از مومن، اتهام به مومنان دیگر، ثالثا رفتارهای خارج از عرف اداری و اخلاقی و رابعاً توهین آشکار به دولت‌های برخواسته از ر‌أی مردم و تنفیذ رهبری، یک هشدار است. جناب وزیر کشور با استانداری که در کرمانشاه منصوب کرده‌اید باید به داد این استان برسید و چاره‌اندیشی کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقایان دولت که دست به تعویض شان خوب است.
اقدام کنند ببینیم.
110
ما مردم کرمانشاه استاندار خوبی داریم چون داره کار میکنه.
اگه اینقدر طاقت انتقاد ندارند خب مسئولیت هم نگیرند
استاندار .... علنی توهین می کند
Iran, Islamic Republic of
بيكاري در كرمانشاه بيداد ميكند دستگاههاي نظارتي در درمان وبهداشت استان خوابند . سري به بيمارستان دولتي امام رضا(ع) بزنيد وجود سوسك در اتاق بيماران ووجود گربه در روي برانكاردهاي ورودي اورژانس اين بيمارستان انسان را به تعجب واميدارد وبي تفاوتي مسئولين امر ما را نگران ميكند.
استاندار فتنه گر نمیخوایم نمی خوایم