جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

آزادراه رشت - قزوین مسدود اعلام شد

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 371223
رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان از مسدود شدن محور آزادراه رشت - قزوین به علت انجام عملیات عمرانی به مدت چهار روز خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ ˈمهیار رستگارˈ عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: باند غربی آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار ، امام زاده هاشم به منظور نصب تیرهای پل راه آهن قزوین - رشت مسدود شده است.

وی ادامه داد: این انسداد که با هماهنگی پلیس راه و اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان صورت گرفته، از امروز تا اول مردادماه از ساعت ۸ الی ۱۷ می باشد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: مسیر جایگزین در زمان انسداد این محور، جاده قدیم امام زاده هاشم - رستم آباد در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رستگار اضافه کرد: با توجه به دوطرفه بودن مسیر جایگزین، رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز در زمان انسداد آزادراه باید مورد توجه بیش از پیش رانندگان باشد.

به گزارش ایرنا، آزادراه رشت - قزوین به طول کلی ۴ / ۱۳۷ کیلومتر از مهمترین محورهای مواصلاتی کشور و بخشی از کریدور بین المللی شمال - جنوب است که به عنوان کوتاهترین، ارزانترین و مناسب ترین مسیر حمل کالا بین دو قاره آسیا و اروپا محسوب می شود.

۱۰ هزار و ۶۸۳ کیلومتر راه در استان گیلان وجود دارد که از این میزان، یک هزار و ۸۴۳ راه شهری و هشت هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه روستایی است. ک/۳
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *