شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۵
۷

دلسوزی خبرنگار BBC فارسی برای یک بچه گربه در غزه!+عکس

يکشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۵
کد مطلب: 371203
در حالی که روزانه تعداد زیادی از کودکان ساکن در نوار غزه به شهادت می‌رسند، خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی فیس بوک خود برای یک بچه گربه سرگردان در غزه دلسوزی کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس،  بی بی سی فارسی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی فیس بوک خود برای یک بچه گربه سرگردان در غزه دلسوزی کرد!

وی بدون کوچک‌ترین اشاره‌ای به جنایات فجیع علیه مردم ساکن در نوار غزه با انتشار عکسی نوشت: «پیشى کوچولو و بى پناه تو غزه...عکس رو یکى از خبرنگارهاى ترک که الان اونجاست گذاشته...»


خبرنگار بی‌بی‌سی‌ فارسی با این شیوه و با تبعیت از رسانه متبوعش چشم خود را به جنایات رژیم صهیونیستی بسته است.


گفتنی است ستارگان جهان فوتبال و برخی از هنرمندان در کنار بسیاری از مردم طی روزهای گذشته حمایت خود را از مردم غزه ابراز کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اینقدر نامرد نباشید. من کاری به بی بی سی پدر سوخته ندارم که هیچ خبری از اسرائیل نمی ذارن اما خبرنگاراشون همه توی شبکه های اجتماعی عکسای جنایت های اسرائیل رو گذاشتن و موضعشون رو اعلام کردن
brt
الا لعنه الله علی القوم الظالمین
کار این وطن فروشها همینه!!
فرشید
Iran, Islamic Republic of
من ترجیح میدم بجای دیدن شبکه‌های bbc و manoto توالت خانه مان را تمیز کنم!
محسن
این وطن فروش ها از نسل شیطانند...باور کنید همونایی که از این جماعت وطن فروش حمایت میکنند وقتی کارشون با این ها تموم شد یه تف هم جلوشون نمیندازن
میدونی چرا؟ چون میگن از آدمایی که به وطن خودشون خیانت می کنن انتظاری نیست
اونا در واقع خیلی بهتر از ما این جماعت رو شناختن
United States
مظلومیت مردم فلسطین وسکوت غرب انسان را ازهرچه خبرگزاری بیزار میکنه.
البته ناراحت نباشید هرجانداری از هم نوع خودش حمایت میکند انتظار نداشته باشید که حیوانات انسان نما بیایند از انسانهای مظلوم غزه حمایت کنند