جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

حضور روحانی در جلسه ای برای بررسی بسته سیاستی برای خروج غیر تورمی از رکود

شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب: 370978
ستاد هماهنگی امور اقتصاد مقاومتی در جلسه ای به رئیس جمهوری، بخشی از بسته سیاستی و برنامه های دولت برای خروج غیر تورمی از رکود را مورد بحث و بررسی قرار داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، ستاد هماهنگی امور اقتصاد مقاومتی در جلسه ای به ریاست حسن روحانی رئیس جمهوری، بخشی از بسته سیاستی و برنامه های دولت برای خروج غیر تورمی از رکود را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بسته سیاستی خروج از رکود که با تاکید بر بهبود محیط کسب و کار برای بخش خصوصی تهیه و گزارش مقدماتی آن تحت عنوان "چرایی بروز رکود تورمی و جهت گیری برون رفت از آن " منتشر شده است ، حاوی مصوبات پیشنهادی دولت و لایحه تقدیمی به مجلس ، در جلسات هفته آینده دولت ، مورد بررسی و تصویب قرار خواهد گرفت.

رئیس جمهوری در این جلسه، با تاکید بر ضرورت فعال سازی طرح های دارای اولویت و استفاده از فصل کاری در استانهای کشور ، در هر مورد به معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی و وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی دستورات لازم را صادر کرد.

همچنین در این جلسه ستاد هماهنگی امور اقتصاد مقاومتی، با ارائه گزارشی از درآمدها و هزینه کرد اعتبارات عمرانی در فصل نخست سال ، راه های تامین منابع و تقویت خزانه برای پرداخت تخصیص های مربوط به طرح های عمرانی در ماههای تیر و مرداد بررسی شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *