پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

پيام تسليت روحانی به نخست وزیر مالزی

جمعه ۲۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۰۱
کد مطلب: 370902
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری در پی سقوط هواپیمای مسافربری مالزیایی ، در پیامی به نخست وزیر این کشور، در گذشت مسافران بیگناه و خدمه هواپیما را به او و ملت مالزی تسلیت گفت.
به گزارش جهان به نقل از مهر،متن پیام رییس جمهوری به این شرح است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای نجیب رزاق
نخست وزیر مالزی
خبرسقوط هواپیمای مسافربری مالزیایی موجب تاسف وتالم فراوان گردید. درگذشت مسافران بیگناه وخدمه هواپیما دراین حادثه غم انگیز را از صمیم قلب به جنابعالی وملت شریف كشورتان تسلیت می گویم.
بی تردید اینگونه حوادث و غم فراوانی كه ملت ها را دربرمی گیرد ، ضرورت بازگشت جامعه جهانی به همزیستی مسالمت‌آمیز و دوری ازخشونت و درگیری را بیش از پیش برجسته می نماید.
دراین ماه مبارك رحمت و غفران الهی، از درگاه خداوند متعال برای درگذشتگان این فاجعه انسانی، آمرزش و رحمت و برای بازماندگان صبر و استقامت خواستارم.
حسن روحانی
رییس‌ جمهوری اسلامی ایران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شهروند طبری
با سلام
تسلیت به نخست وزیر مالزی معنا ندارد چراکه این مرد می داند آمریکا در سقوط هواپیما وکشته شدن بی گناهان دست دارد واصلا این پروژه برای فشار به روسیه طراحی شده ومالزی هم حق السکوت دریافت می کند مثل هواپیمای قبلی!!!