سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۴

ماه عسل به منتقدان پاسخ داد

چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 370687
مدیر تولید برنامه ماه عسل با اشاره به انتقاداتی که در مورد میهمانان تکراری این برنامه تلویزیونی مطرح می شود، گفت: تاکنون هیچ برنامه ای فقط با یک میهمان برگزار نشده و اینگونه انگ ها به ماه عسل نمی چسبد.
به گزارش جهان، مسعود رجبیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون اظهار داشت: برنامه ماه عسل امشب به دلیل همزمانی با پخش دیدار ایران و روسیه در چارچوب لیگ جهانی والیبال روی آنتن شبکه سه نمی رود.

وی با بیان اینکه این برنامه روز جمعه نیز به سبب بازی های والیبال پخش نخواهد شد، گفت: البته ماه عسل پنج شنبه بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته به روی آنتن خواهد رفت.

مدیر تولید برنامه ماه عسل در مورد موضوع و میهمانان برنامه روز پنج شنبه یادآور شد: تاکنون در هیچکدام از برنامه های ماه عسل موضوعات و میهمانان آن قبل از اجرای زنده برنامه، اعلام نشده است.

وی در ادامه با اشاره به انتقادهای اخیر در مورد برخی از برنامه های ماه عسل یادآور شد: نمی توان با آوردن یک فردی همچون خلیل عقاب که قبلا در برنامه دیگری نیز بوده کل این برنامه را زیر سوال برد ضمن آنکه ریتم این برنامه با سایر برنامه ها متفاوت است.

رجبیان خاطرنشان کرد: افرادی همچون مهدی رحمتی، علیرضا بیرانوند و رضا عنایتی شاید در گذشته به برنامه نود نیز دعوت شده بودند اما در برنامه ماه عسل صحبت هایی کاملا متفاوت داشتند که اغلب در مورد سختی های زندگی خودشان بود.

برنامه ماه عسل هر روز قبل از افطار از شبکه ۳ سیما پخش می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


در مجموع برنامه امسال ماه عسل فوق العاده کلیشه ای و بی محتوی است. درست برعکس سوژه های سال قبلش.
چرا فقط دنبا ل سوژه های منفی و ناامیدکننده و پیش پا افتاده میرویدو از ادمهای کارافرین زرنگ جامعه استفاده نمی کنید
متاسفانه بعضی سوژه ها واقعیت زندگیشونو جور دیگه یی وانمود می کنن این اصلا خوب نیست
م.ر
United States
چرا زمانیکه مردمِ آگاه و بابصیرتِ ما از ماه عسل میخواهند شخصی مانندِ خانواده ی محترم شهید خلیلی "شهید امر به معروف" را به برنامه دعوت کنند، با اعتنایی مسئولین این برنامه مواجه میشوند، در حالیکه از پدرِ شخصی که نمیخواهد از قاتل فرزندش بگذرد، مصرانه سوال میشود که چرا؟!!
آیا این برنامه برای مردم ساخته میشود یا برای بزرگ جلوه دادنِ برنامه؟ آیا مردمِ جامعه حقِ دانستنِ حقایق تلخی که در حال حاضر شیوع پیدا کردن است به اسمِ "امر به منکر و نهی از معروف" را ندارند؟
خوبست همچین برنامه ای که اغلب موضوعاتِ پرمحتوایی را هم بیان میکند بیشتر در انتخابِ میهمان دقت عمل داشته باشند.