پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

اعلام تمهیدات پلیس راهور در شبهای قدر

چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 370588
جانشین پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تمهیدات ترافیکی این پلیس در شبهای قدر، از آمادگی کامل پلیس برای ارئه خدمات در این ایام خبرداد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی به تمهیدات ترافیکی پلیس راهور جهت تسهیل تردد خودروها درلیالی قدر اشاره کرد و اظهارداشت: پلیس راهور پایتخت در شب‌های احیاء به منظور پوشش کامل معابر در آمادگی کامل به سر می برد تا ترافیک را برای شهروندان تسهیل کند.

وی افزود: اکثر تدابیر ترافیکی در محدوده‌های مناطق ۱ ( امامزاده صالح، چیذر)، ۱۰ ( طول خیابان آزادی)، ۱۱ ( مهدیه تهران)، ۱۲ ( مسجد ارگ، طول خیابان مجاهدین اسلام، خیام، مصطفی خمینی)، ۱۷( امامزاده حسن)، ۱۹ (بهشت زهرا)، ۲۰ ( حرم حضرت عبدالعظیم حسنی) و نیز امامزاده‌ها و مساجد جامع خواهد بود.

جانشین رییس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: محدودیت‌های ترافیکی در برخی از نقاط برحسب نیاز به صورت مقطعی اعمال می شود و به صورت صد درصدی نیست.

عابدی از شهروندان خواست برای شرکت در مراسم شبهای احیاء از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند؛ در صورت استفاده از خودروهای شخصی، خودرو خود را دورتر از محل برگزاری مراسم و در معابری که مشکل ترافیکی ایجاد نمی‌کند، پارک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *