شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

برق مترو بايد مشمول تخفيف دولت شود

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۳
کد مطلب: 370117
عضو کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران خواستار ارائه تخفيف از سوي دولت به مسوولان مديريت شهري کلانشهر تهران شد.
به گزارش جهان، ابوالفضل قناعتي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري موج با بيان اين مطلب تصريح کرد: در حال حاضر شاهد هستيم که شهرداري تهران بابت هزينه برق مترو پايتخت، هزينه هاي سنگيني را مي پردازد و نياز است که در اين زمينه تغييراتي اعمال شود.
وي افزود: هزينه اي که هم اکنون براي برق مترو از شهرداري اخذ مي شود مي تواند صرف ساير خدماتي شود که شهرداري موظف به ارائه آنها به شهروندان است.
عضو کميسيون عمران و حمل و نقل شوراي اسلامي شهر تهران با اشاره به درخواست هاي اعضاي شورا از وزير نيرو مبني بر اعمال برخي تخفيف ها براي شهرداري خاطرنشان کرد: زماني که وزير نيرو در صحن علني شوراي اسلامي شهر تهران حاضر شد، اعضاي شورا از اين مقام مسوول درخواست اعمال برخي تخفيف ها براي شهرداري شدند يکي از آن موارد درخواست تخفيف در برقي بود که براي مترو اختصاص مي يابد.
وي ادامه داد: وزير نيرو از آن زمان تاکنون پاسخي به درخواست هاي اعضاي شورا نداده و اميدوار هستم به زودي به درخواست هاي ما پاسخ داده شود.
قناعتي در خصوص ميزان تعرفه دريافتي بابت هزينه برق مترو از شهرداري تهران اظهارکرد: براي هر يک از فضاهاي فرهنگي، آموزشي، تجاري و خدماتي تعرفه خاصي در نظر گرفته شده و تعرفه برق مترو نيز جزو بالاترين تعرفه هاي تعريف شده است.
وي با بيان اينکه " دولت بايد کمک هاي خود را به شهرداري تهران بپردازد" اذعان کرد: مقرر شده بود در بحث گسترش خطوط مترو و ساير وسايل حمل و نقل عمومي کمک هايي از سوي دولت به شهرداري ارائه شود اما؛ تاکنون چنين نشده و انتظار ما از مسوولان دولت اين است که اگر نمي خواهند قول هايي که پيش از اين به مسوولان شهرداري تهران داده اند را عملياتي کنند حداقل در بحث کاهش هزينه هاي برق مترو به شهرداري کمک کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *