جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

آخرین شیوه جاسوسی منافقین از مردم

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۹
کد مطلب: 370112
مسئول کمیته سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آخرین ابعاد مربوط به جاسوسی های سازمان منافقین در ایران را افشا کرد.
به گزارش جهان به نقل از دیده بان، وحید احمدی گفت: منافقین از ابتدای انقلاب بحث جاسوسی و جمع آوری اخبار را برای برآوردهای کاری‌شان در جهت ترور مسئولین انقلابی و مردم در دستور کار داشته اند. اکنون نیز آنها از ناآگاهی برخی افراد استفاده می کنند و در پوشش های مختلف سعی در خبرگیری از درون کشور دارند.

وی افزود: منافقین در داخل جمهوری اسلامی ایران پایگاهی ندارند و به همین دلیل قادر به ارتباط‌گیری مناسبی با مردم نیستند ولی سعی دارند از طریق عناوین خاص و یا در پوشش ها و موضوعاتی همچون مباحث صنفی و کارگری، اخباری را دست و پا کرده و مسائلی را به وجود بیاورند.

احمدی گفت: اخیرا ارتباط گیری آنها در برخی مناطق زیادتر شده و با پوشش رادیو ندا و روزنامه دنیای اقتصاد تماس می گیرند و از این طریق بدنبال جاسوسی برای اربابان خود هستند. مردم توجه کنند کسانی که در قالب مصاحبه تلفنی تماس می گیرند از ماهیت تلفن کننده مطمئن و بعدا پاسخگوی آنها باشند.

احمدی درپایان اذعان کرد: اخیر نیز جمعی از نمایندگان سابق پارلمان اروپا که به دلیل حمایت از منافقین بعنوان یک گروهک تروریستی نتوانستند در دور جدید وارد پارلمان شوند، یک ان‌جی‌او تحت عنوان حامیان اروپایی آزادی عراق به راه انداخته اند که در واقع راهی برای ارتباط مستمر با سازمان منافقین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *