کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اقدام ارزشمند فردوسی پور در مورد غزه

22 تير 1393 ساعت 15:14

ویژه برنامه جام جهانی ۲۰۱۴ در اقدامی تحسین برانگیز کلیپی در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین حمایت از مردم مظلوم غزه پخش کرد.


به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، این برنامه که به مناسبت برگزاری مسابقات جام جهانی فوتبال از شبکه سوم سیما پخش می شود، با پخش کلیپی تأثیرگذار از مظلومیت مردم غزه و همچنین جنایات جنگی که در طول بازی های جام جهانی و المپیک در اقصی نقاط جهان انجام می گیرد، به استقبال بازی رده بندی برزیل و هلند رفت.

گویندگی این کلیپ بسیار زیبا را خود "عادل فردوسی پور" به عهده داشت.

فیلم

جای خالی اینگونه تولیدات فاخر و اثرگذار در برنامه های پرمخاطب ورزشی در سیمای ملی همیشه احساس می شد که امید است اقدام ارزشمند برنامه «بیست چهارده» به رویه ای ثابت در برنامه های پرمخاطب تبدیل شود.

جهان نیوز روز 18 تیرماه در یادداشتی با انتقاد از اغراق برنامه 2014 در رویداد حذف برزیل از جام جهانی فوتبال،‌ هشدار داده بود که تأکیدهای افراطی بر روی برنامه های ورزشی از جمله فوتبال، ساخته و پرداخته دست کثیف صهیونیست ها برای فروبردن بیشتر مردم جهان در غفلت و ناآگاهی و مشغول کردن آنها به این امورات است تا در سایه این غفلت، بتوانند اهداف شومشان را در دنیا پیاده کنند. نمونه آخر آن به خاک و خون کشیدن غزه همزمان با جام جهانی فوتبال است.


کد مطلب: 370094

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/370094/اقدام-ارزشمند-فردوسی-پور-مورد-غزه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com