شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۱

یارانه در حساب سرپرستان خانوار

يکشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۰
کد مطلب: 370020
سومین یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در حالی امشب به حساب تمامی سرپرستان خانوارهای متقاضی واریز می شود که با احتساب فاز اول این چهل و یکمین یارانه نقدی خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، یک مقام مسوول در سازمان هدفمندی یارانه‌ها در گفت‌وگو با ایسنا ، از واریز ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان یارانه به حساب تمامی ثبت نام کنندگان خبر داد و گفت: یارانه نقدی ساعت ۲۴ دوشنبه ۲۲ خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.

بنابراین گزارش درحالی چهل و یکمین یارانه نقدی پرداخت شده از سال ۸۹ تا کنون، سومین یارانه نقدی فاز دوم هدفمندی یارانه هاست که ۳۸ مرحله ابتدایی در فاز اول هدفمندی و تا فروردین سال جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

واریز یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومانی در شرایطی چهل و یکمین ماه متوالی را نیز پشت سر خواهد گذاشت که قرار بود بعد از مدت ها بحث و بررسی و انتقاد نسبت به عملکرد دولت قبل در پرداخت یارانه به عموم جامعه در این شیوه حمایتی بازنگری شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
یارانه فرزندان تاز متولدواریز نمی شود
چرا؟
پلیس 10+ سیستمی برا ثبت یارانه نوزادان تازه متولد ندارد و قرار بوده است بصورت سیستمی و اتوماتیک نوزاردان تازه متولد به سیستم اضافه شود ولی الن سه ماه گذشته واضافه نمی شود لطفا مسئولین پاسخ دهند چرا؟
آیا این کار ایستادگی عملی در مقابل دستور واضح رهبری مبنی بر افزایش جمعیت و دهن کجی به تمامی انانی که فرزند آوری می کنند نیست؟