سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰

خبر خوش به مستمری‌بگیران تامین اجتماعی

شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب: 369960
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی سراسر کشور گفت: افزایش حقوق ۲۵ درصدی در همه سطوح مزدی برای کارگران و مستمری‌بگیران بازنشسته اعمال شد و افزایش حقوق معوقه فروردین و اردیبهشت‌ماه به دستور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به زودی پرداخت خواهد شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی اصغر بیات در دیدار با اعضای کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان این مطلب، اظهار کرد: برگزاری همایش روز بازنشستگان پس از سه سال و انعقاد قرارداد با بیمه تکمیلی بیمه عمر، حذف فرانشیز درمان از اقدامات مطلوب برای کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی بوده است.

وی افزود: احداث مسکن بازنشستگان به نام خانه امید از جمله برنامه‌های ما برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران است که زمینه آن درحال مهیاشدن بوده و امیدارم تحقق پیدا کند.

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین‌اجتماعی، گفت: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان جزو مطالبات همیشگی بازنشستگان از کانون‌هاست و این خواسته آنها به یک آرزو و حسرت تبدیل شده که امیدواریم با کمک مجلس شورای اسلامی، دولت و سازمان تأمین‌اجتماعی در این زمینه بازنشستگان را یاری کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی امکانات درمانی تأمین‌اجتماعی جزو اموال بیمه‌شدگان این سازمان است، افزود: بازنشستگان و مستمری‌بگیران با ادغام درمان تأمین‌اجتماعی با هر ارگانی مخالف هستند و درمان این سازمان را متعلق به بیمه‌شدگان این سازمان و جزو حقوق و اموال آنها می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *