پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۲

۶مدال‌برای‌دانش‌آموزان‌ایرانی‌درالمپیا+عکس

شنبه ۲۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۲
کد مطلب: 369865
اعضای تیم ملی المپیاد دانش آموزی شرکت کننده در المپیاد جهانی ریاضی توانستند با کسب ۴ مدال نقره و دو مدال برنز مقام ۲۱ این مسابقات را کسب کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، پنجاه و پنجمین المپیاد جهانی ریاضی IMO با حضور ۱۰۹ کشور، ۱۳۲ ناظر و ۱۰۶ سرپرست در کیپ تاون آفریقای جنوبی در حال برگزاری است.

این دوره مسابقات جهانی المپیاد ریاضی ۳ تا ۱۳ جولای ۲۰۱۴ مطابق با ۱۲ تا ۲۲ تیرماه ۹۳ برگزار شده و اعضاي تيم ملي دانش آموزي المپياد علمي رياضي شامل سیدمحمدحسین سیدصالحی از شهر تهران، شایان غلامی از شهر تهران، آرمین بهنام نیا از شهر تهران، آرین حسین قلی زاده از شهر تهران، احسان مختاریان از شهر تهران، یگانه علی محمدی از شهر تهران بودند.


بر اساس اعلام اولیه سایت مسابقات، ایران به همراه تایلند در رتبه ۲۱ ایستاده است و تیم های چین، آمریکا و تایوان رتبه های اول تا سوم را کسب کرده اند.

در تیم ایران سیدمحمدحسین سیدصالحی، شایان غلامی، آرین حسین قلی زاده و احسان مختاریان مدال نقره را کسب کرده اند و آرمین بهنام نیا و یگانه علی محمدی موفق به کسب مدال برنز شده اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


پارسال دهم شديم امسال بيست و يكم!!!!
حامد
چرا همه از تهران هستند؟