پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

نتانیاهو جنایت جنگی مرتکب شده است

چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۵۹
کد مطلب: 369568
رئیس دفتر حماس ضمن جنایتکار توصیف کردن نخست وزیر رژیم صهیونیستی ملت فلسطین را پیروزاین جنگ دانست.
به گزارش جهان، مهر به نقل از پایگاه النشره، خالد مشعل رئیس دفتر حماس گفت: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مرتکب جنایات تروریستی ضد فلسطینی ها می شود.

وی افزود: نتانیاهو پس از اعلام آشتی ملی میان فلسطینی ها فشارها را افزایش داد و مذاکرات را به بن بست کشاند و دولت آمریکا را تحقیر کرد و تلاشهای جان کری وزیر خارجه آمریکا را ناکام گذاشت.جای شگفتی است که آمریکا حماس را محکوم و تجاوزات اسرائیل را توجبه می کند

خالد مشعل بیان کرد: آیا نتانیاهو فکر می کند ملت ما واکنشی نشان نخواهد داد ؟ ملت فلسطین هرگز تسلیم نخواهد شد و ربودن سه شهرک نشین خشم فلسطینی ها بود.اسیران فلسطینی انتفاضه کردند و نتانیاهو آنها را نادیده گرفت

وی افزود: کسانی که از ملت فلسطین می خواهند که آرام باشند بهتر است به نتانیاهو برای توقف تجاوزات فشار وارد کنند.

رئیس دفتر سیاسی حماس تاکید کرد: ما در برابر معرکه بزرگی قرار گرفته ایم و از ملت خود پیروزی می خواهیم. ما به دفاع از سرزمین خود ادامه خواهیم داد.ای ساکنان غزه جنگی بر ما تحمیل شده است هم اکنون زمان آن رسیده است که اشغال پایان یابد ای مبارزان شما پیروزی ساز هستید. فرزندان قسام پیروزی ساز هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *