جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

دستور فوری وزیر برای کشف بازنشسته‌ها

چهارشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب: 369438
بر اساس ابلاغیه یک وزیر اقتصادی به مدیران این وزارتخانه که با قید فوریت برای تمامی دستگاههای زیرمجموعه این وزارتخانه ارسال شده است، از همه بخش ها خواسته شده نسبت به ارسال مشخصات کلیه کارمندان بازنشسته اقدام کنند.
به گزارش جهان، در ستون اخبار ویژه روزنامه خراسان آمده است:

مجوز ۲۰۰ هزار دلاری دولت به فرجی دانا

بر اساس مجوز روزهای اخیر هیئت وزیران به فرجی دانا، وزارت علوم، با استناد به اصل ۱۳۸ قانون اساسی مجاز است براساس تفاهم نامه منعقد شده با اتحادیه همکاری های منطقه ای کشورهای حاشیه اقیانوس هند، نسبت به میزبانی مرکز منطقه ای علوم و انتقال فناوری اتحادیه یاد شده اقدام و سالیانه معادل ریالی مبلغ ۲۰۰ هزار دلار از محل اعتبارات مصوب ، به عنوان کمک به مرکز مذکور پرداخت کند.

دستور فوری یک وزیر برای کشف مدیران بازنشسته

بر اساس ابلاغیه یک وزیر اقتصادی به مدیران این وزارتخانه که با قید فوریت برای تمامی دستگاههای زیرمجموعه این وزارتخانه ارسال شده است، از همه بخش ها خواسته شده نسبت به ارسال مشخصات کلیه کارمندانی که از ابتدای فعالیت دولت دهم تا کنون بازنشسته شده اند و سطح مدیریتی آنها شامل معاون وزیر، مدیرکل، معاون مدیرکل، مدیر، رییس اداره، رییس بخش و رییس گروه است، اقدام و آن را به دفتر وی ارسال کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


جوان منتقد بی سواد بی شناسنامه
Iran, Islamic Republic of
همه دنیا با نگاه به آینده روی جوانان سرمایه گذاری می کنند آن وقت ما یا سرمایه سوزی به بهانه حل مشکلات، رفع تحریم، به کارگرفتن ژنرالها، پیاده کردن بی بلیطها از اتوبوس انقلاب نو... نیروهای مومن، جوان وانقلابی را حذف کرده، با بکارگیری بازنشسته ها به عقب بر می گردیم!
چقدر حرفهای تکراری میزنید!!!