جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

گاف‌دوسرکرده گروه‌های‌تکفیری+عکس

سه شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۰
کد مطلب: 369336
سرکرده گروه تکفیری "ارتش اسلام" و فیلمبرداران تلاش فراوانی کرده‌اند تا او بسیار قدرتمند به نظر برسد، اما نکته‌ای را شاید در نظر نگرفته‌اند، روی میز یک دفترچه «هلو کیتی» دیده می‌شود!
به گزارش جهان به نقل از ابنا، گروه‌های تروریستی تلاش می‌کنند تا حضور پررنگی در شبکه‌های اجتماعی داشته باشند. هر روزه ویدئو، عکس و اخبار زیادی را در حساب‌های کاربری مختلف خود در یوتیوب و توییتر منتشر می‌کنند که گاهی این تصاویر و ویدئو‌ها نکاتی دارند که حسابی جنجالی می‌شوند.

در یکی از آخرین نمونه‌های آن عکسی است که از «زهران الوش» یکی از اعضای معروف یک گروه تکفیری که در سوریه علیه نظام «بشار اسد» می‌جنگند منتشر شده است.


وی و فیلمبرداران به نظر می‌رسد تلاش فراوانی کرده‌اند تا او بسیار قدرتمند به نظر برسد، اما نکته‌ای را شاید در نظر نگرفته‌اند، روی میز یک دفترچه «هلو کیتی» دیده می‌شود! دفترچه‌ای که در بین دختربچه‌های کم سن و سال محبوب است.

این تصویر از ویدئوی یکی از جلسات سخنرانی این فرمانده در منطقه‌ای در نزدیکی دمشق گرفته شده است. او در این ویدئو می‌گوید که گروه تحت فرمان او حمله‌ای علیه مواضع داعش، در عراق و سوریه به راه خواهد انداخت. گروه تکفیری "ارتش اسلام" که از ۵۰ گروه کوچک‌تر جهادگرا تشکیل شده است، یکی از منظم‌ترین گروه‌های جهادی حاضر در سوریه است که گفته می‌شود از سوی عربستان حمایت می‌شود. ارتش اسلام دارای تانک، خودروهای زرهی و تسلیحات ضدهوایی است.

گروه تروریستی داعش نیز به تازگی ویدئویی منتشر کرده که در آن ادعا شده، خطبه‌های «ابوبکر البغدادی» رهبر این گروه است که خود را خلیفه مسلمین معرفی کرده است. هرچند بعد‌ها اخباری نیز منتشر شد مبنی بر اینکه وی در واقع «ابوبکر الخاتونی» والی خود خوانده داعش در موصل بوده است و ادعای اولیه داعش صحت نداشته است.


اما حالا نکته دیگری از تحلیل این ویدئو به دست آمده است و در سطح بین المللی سر و صدا راه انداخته است، قیمت ساعت مچی رهبر این گروه است که گفته می‌شود ارزش آن به بیش از۸۰۰۰ دلار می‌رسد.

بنا بر تجزیه تحلیل‌های ویدئو این ساعت مچی رولکس «می‌لگس زی بلو» است که قیمت آن ۸۲۰۰ دلار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *