جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰
۱

این گروه با دلارهای خونی تغذیه میشوند

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۱
کد مطلب: 369169
سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا در مدت بسیار کمی ۶۰۰ هزار نفر از مردم خاورمیانه را به کام مرگ برد و این کشور با وجود ادعای مبارزه با تروریسم عامل افزایش آن در منطقه بوده است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا در مدت بسیار کمی ۶۰۰ هزار نفر از مردم خاورمیانه را به کام مرگ برد و این کشور با وجود ادعای مبارزه با تروریسم عامل افزایش آن در منطقه بوده است.

تحقیقات نشان می‌دهد از سال ۲۰۰۴ تاکنون ۹۲ هزار نفر از مردم پاکستان کشته و بیش از ۵۰ هزار نفر از آنان زخمی شدند که ۳۰ هزار نفر از این تعداد به علت از دست دادن اعضای بدن خود معلول هستند.

آمریکا برای قتل‌عام مردم پاکستان و افغانستان بیش از ۲ هزار میلیارد دلار هزینه کرد و برای جبران این هزینه مجبور است طی ۴۰ سال آینده ۸ هزار میلیارد به بانک‌های این کشور سود پرداخت نماید.

بر اثر سیاست‌های جنگی آمریکا در افغانستان، پاکستان و عراق، ۲۲۰ هزار نفر از مردم عادی، ۸۰۸ شبه‌نظامی مخالف این کشور، تعداد زیادی نیروی امدادی، بیش از ۳۰۰ خبرنگار، ۶ هزار و ۸۰۰ سرباز آمریکایی،۷ هزار و ۸۰۰ کانتینر آمریکایی، ۳۰ هزار و ۴۹۲ پلیس متحد و هزار و ۴۳۰ نفر از نیروهای متحد خارجی(ناتو) کشته شده‌اند.

همچنین سیاست‌های جنگ طلبانه آمریکا برخی افراد را به طور مستقیم به کام مرگ فرستاد اما برخی دیگر از مردم بی‌گناه نیز به خاطر جنگ‌های تحمیل شده توسط آمریکا دچار کمبود غذا و سوءتغذیه، جان خود را از دست دادند.

کارشناسان بر این باورند که آمریکا در افغانستان و عراق شکست خورده و تنها ثمره جنگ در این کشورها افزایش تروریسم در منطقه بوده است.

آمریکا جهان را به مکانی نا‌امن تبدیل کرده و سیاست‌های جنگ‌طلبانه این کشور جز زیان اقتصادی و مالی چیزی برای مردم دنیا نداشته است.

در همین راستا، پروفسور «کیتهرین» استاد دانشگاه «براون» عنوان می‌کند حضور مجدد آمریکا در عراق و ادامه جنگ در منطقه فقط ضرر و زیان جانی و مالی همچنین ضرر اقتصادی جبران ناپذیر را برای این کشور به دنبال دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عبدالله خاكي
جاي تقدير وتشكر است كه آمار جنايات استكبار با ارايه عدد وآمار براي درك و استفاده اسنادي تهيه وتنظيم شده. ولي دوست دارم عزيزان خداجو و تشنه حقيقت نقش وهابيت انگليسي را در ريختن اين خونهاي بيگناه انهم مسلمان بدست طالبان /افراطيون تكفيري وسلفي/ مشخص باشد. آيا امار اين تلفات انفجار سيستماتيك نماز گزاران در مساجد ودسته هاي عزاداري شعيان يا ساير مردم پاكستان كه در صف ارزاق عمومي يا درب نانوايي يا مجالس عروسي يا موقع تشيع جنازه كه بوسيله خوارج انتحاري وهابي تكه تكه شده اند هم شده است . ودر ورود لشكر مغول طالبان به افغانستان كه شهر هزاره بدستشان افتاد وآنچه باتير شهيد كردن بماند با ساطور وقمه 30هزار به گفته خودشان زن وبچه وسالخورده شيعه انـــهم در يك روز سر بريدند جز آمار قــــرار گفته يا نـــــــــه.