شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

تخفیف بلیت برخی قطارها تا ۳۰درصد

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب: 369125
شرکت حمل و نقل ریلی رجاء از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان،برای مسافرانی که قصد سفر به مشهد مقدس و شمال کشور را دارند در برخی قطارها بهای بلیت را تا ۳۰ درصد تخفیف می‌دهد.
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت رجاء؛ مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی قطارهای شرکت رجاء با اعلام این خبر افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان در مسیر مشهد مقدس برای مسافرانی که قصد سفر با قطارهای معمولی صندلی ( قطارهای شماره ۳۵۰ و ۳۵۱ )، دو طبقه صبا ( قطارهای شماره‌ ۳۸۲ و ۳۸۳ )، تندروی پردیس ( قطارهای شماره ۳۷۴، ۳۷۵، ۳۷۶ و ۳۷۷ ) و قطار سبز ( با شماره ۳۳۸ و ۳۳۹ ) داشته باشند بهای بلیت تا ۳۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

علیرضا سلیمانی گفت: برای مسافرانی که با قطار پارسی تهران- گرگان و بالعکس ( قطارهای شماره ۲۲۲ و ۲۲۳ ) به شمال کشور سفر می‌کنند نیز تخفیف بهای بلیت تا ۳۰ درصد در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مسافران برای برخورداری از تخفیفات ارائه شده، علاوه بر مراجعه به نمایندگی‌های مجاز فروش بلیت قطار در سراسر کشور، می‌توانند به روش‌های اینترنتی و سامانه «هم‌قطار» ( فروش موبایلی بلیت قطار )، بلیت‌های مورد نظر خود را خریداری کنند.

مدیر بازرگانی و برنامه‌ریزی قطارهای رجاء گفت: سامانه اطلاع‌رسانی و ارتباط با مشتری این شرکت از طریق تلفن‌های ۱۵۳۹ ( تماس از تهران ) و ۵۵۶۵۱۴۱۵-۰۲۱ ( تماس از شهرستان‌ ) آماده پاسخ‌گویی به هموطنان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *