پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

سریعترین اخراج تاریخ جام‌جهانی+عکس

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 369083
بعد از اخراج باتیستا، شانس اسکاتلند -که هدایت آن بر عهده الکس فرگوسن بود- برای شکست حریف به طور قابل توجهی افزایش یافت تا با غلبه بر اروگوئه، اولین صعود خود را به مرحله حذفی جام جهانی رقم بزنند.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، خوزه باتیستا بازیکن تیم ملی فوتبال اروگوئه به خاطر خطا روی "گوردون استراکان" در ثانیه ۵۶ دیدار با اسکاتلند در جام جهانی ۱۹۸۶ مکزیک با کارت قرمز داور روبرو شد تا رکورد سریعترین اخراج را به نام خود ثبت کند.

بعد از اخراج باتیستا، شانس اسکاتلند -که هدایت آن بر عهده الکس فرگوسن بود- برای شکست حریف به طور قابل توجهی افزایش یافت تا با غلبه بر اروگوئه، اولین صعود خود را به مرحله حذفی جام جهانی رقم بزنند اما، در جریان دیدار بسیار فیزیکی دو تیم، پنج بازیکن دیگر هم اخطار گرفتند و مسابقه با تساوی بدون گل پایان یافت.


اسکاتلند با این نتیجه حذف شد و اروگوئه در گروه پنجم بعد از تیم های دانمارک و آلمان در رده سوم قرار گرفت. این تیم در دور دوم مقابل آرژانتین قهرمان آن دوره تن به شکست داد و از دور رقابت ها کنار رفت.

اسکاتلند هنوز هم موفق به صعود به مرحله حذفی جام جهانی نشده و از مسابقات ۱۹۹۸ فرانسه تاکنون حتی در این رقابت ها حضور پیدا نکرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *