جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

جنایت جدید شهرک نشینان+عکس

دوشنبه ۱۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۴۹
کد مطلب: 369035
یک شهرک‌نشین روز یکشنبه در ادامه حملات صهیونیست‌ها به فلسطینیان، گروهی از کارگران را در شهر «حیفا» زیر گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روز یکشنبه یک خودرو متعلق به شهرک‌نشیان صهیونیست عامدانه با حرکت به سمت گروهی از کارگران فلسطینی در نزدیکی شهر «حیفا»، آن‌ها را زیر گرفت.

در این حادثه دستکم ۲ فلسطینی به شهادت رسیدند. شاهدان می‌گویند راننده این خودرو یک شهرک‌نشین بوده و پس از این حادثه از محل متواری شده است.


از یک ماه قبل و پس از گم شدن سه اسرائیلی، حملات نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست به فلسطینی‌ها بیش از پیش گسترش یافته است. در این مدت دستکم ۱۶ فلسطینی در جریان حملات هوایی، جست‌وجوی خانه به خانه و اخیرا ربایش‌های زنجیره‌ای توسط شهرک‌نشینان، به شهادت رسیده‌اند.

چهارشنبه هفته گذشته، گروهی از شهرک‌نشینان با ربودن «محمد ابوخضیر» ۱۶ ساله در قدس شرقی، وی را زنده زنده در جنگل‌های اطراف به آتش کشیدند.

شهادت ابوخضیر به شکل‌گیری تظاهرات‌های گسترده در کرانه باختری و قدس شرقی منجر شده است. منابع بیمارستانی فلسطین اعلام کرده‌اند که در جریان این اعتراضات، دستکم ۱۵۰ فلسطینی زخمی شده اند.

در یکی از همین تظاهرات‌ها بود که پلیس رژیم‌صهیونیستی «طارق الخضیر» پسر عموی «محمد ابوخضیر» را به شدت مورد ضرب و جرح قرار داد. از آنجا که طارق تابعیت آمریکایی نیز دارد، واشنگتن مجبور به واکنش شده و این رفتار با وی را محکوم کرد.

علاوه بر این، در روزهای اخیر گزارش‌های متعددی از تلاش شهرک‌نشینان برای ربایش فلسطینی‌ها و همچنین حملات فیزیکی و لفظی علیه فلسطینیان منتشر شده است.

پلیس رژیم‌صهیونیستی روز یکشنبه تحت فشار رسانه‌ای ۶ نفر از شهرک‌نشینان را به اتهام قتل «محمد ابوخضیر» بازداشت کردند. یک مقام اسرائیلی به روزنامه «هاآرتص» گفته است که بررسی‌ها نشان می‌دهد این گروه، قصد داشته‌اند یک کودک ۹ ساله فلسطینی را نیز بربایند، اما موفق نشده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید سعید موسوی
Iran, Islamic Republic of
این نشون میده که در منازل اشغالی که صهیونیست ها زندگی می کنند ،‌ مردم عادی وجود نداره بلکه بازنشستگان جوخه های ترور اسرائیل در شهرک ها زندگی میکنند
یعنی کل مردمی که در اسرائیل زندگی می کنند جانی و قاتل بالفطره هستند و هیچ بی گناهی در میانشان نیست و همشون حداقل یک بار در زندگی پلیدشان اقدام به آدمکشی و کودک کشی کرده اند