پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

هشدار پلیس فتا به خریداران لوازم‌بهداشتی

شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب: 368814
اغلب سایت های فروشنده دارو و کالاهای بهداشتی اقدام به کلاهبرداری از خریداران کرده و یا کالاهای فاقد مجوز، تاریخ گذشته و غیرقانونی را عرضه می کنند.
به گزارش جهان به نقل از سایت پلیس فتا، افراد سود جو و فرصت طلب از قابلیت های فضا مجازی استفاده کرده و به جهت کسب درآمد، اقدام به راه اندازی سایت ها و وبگاهایی در خصوص فروش دارو می کنند. این افراد با استفاده از نیازهای مختلف درمانی افراد جامعه، مطالبی همچون لاغری سریع، درمان ناتوانی های جنسی و... با قیمت ارزان و اخذ مجوز های قانونی و بهداشتی را در سایت خود قرار می دهند.

این در حالی است که برابر آمار موجود اغلب این سایت ها اقدام به کلاهبرداری از خریداران کرده و یا کالاهای بهداشتی فاقد مجوز، تاریخ گذشته و غیر قانونی را عرضه می کنند که به بهای به خطر انداختن سلامتی انسان تمام می شود.

با توجه به اینکه سلامتی انسان جز با ارزش ترین سرمایه ها می باشد پلیس فتا از هموطنان می خواهد که به فروشگاه های مجازی فروش انواع دارو و کالاهای بهداشتی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرسCyberpolice.ir بخش تماس با ما، اطلاع رسانی کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *