جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱۰
۱۲

انفجار و تخریب قبرها و حسینیه‌های «نینوا» توسط داعش +عکس

يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۰۳
کد مطلب: 368734
گروه تکفیری داعش تصاویری از تخریب و انفجار قبور و حسینیه‌ها در استان نینوا را در اینترنت منتشر کرد.
انفجار و تخریب قبرها و حسینیه‌های «نینوا» توسط داعش +عکس
به گزارش جهان به نقل از فارس، گروه تکفیری داعش که هنوز در شهر موصل واقع در استان نینوا در حال جولان است و مناطقی از این شهر را در تصرف خود دارد، هر روز جنایت جدیدی را در این شهر رقم می‌زند تا بیش از پیش رعب و وحشت را میان مردم عراق ایجاد کند و انتقام پیشروی‌های ارتش و نیروهای داوطلب مردمی را بگیرد. بریدن دست کودکان، تجاوز به زنان شوهردار و دختران، به صلیب کشیدن مخالفان، گرفتن بیعت اجباری برای «ابوبکرالبغدادی»، تعیین مجازات شلاق برای عدم رعایت بدعتهای ایجاد شده در دین مبین اسلام و ....تنها گوشه‌ای از این جنایات است.

این گروه تکفیری اخیرا تصاویری از عملیات تخریب قبور و حسینه‌های در شهر موصل را از طریق اینترنت منتشر کرده است که در ذیل می آید:



در این عکس یک شبه نظامی تکفیری داعش در حال سخن گفتن درباره وجوب تخریب قبور و حسینه‌ها در استان نینوا است.



تخریب مزار «شیخ فتحی» در شهر موصل



تخریب «قبر البنت» در موصل



تخریب مزار «شیخ ابراهیم» در ناحیه «المحلییة» در استان نینوا



تخریب مزار «احمد الرفاعی» در ناحیه «المحلییة» در استان نینوا






بمب‌گذاری و انفجار مزار «ارناؤوط» در شهر «تلعفر»



بمب‌گذاری و انفجار حسینیه «القبة» در موصل






بمب‌گذاری و انفجار حسینیه «قدو» در تلعفر



بمب‌گذاری و انفجار حسینیه «سعد بن عقیل» در تلعفر



بمب‌گذاری و انفجار حسینیه «عسکر ملا» در تلعفر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خدا
بیایید این شب ها به پشت بام ها رفته و دعای فرج بخوانیم.
حضرت آیت الله بهجت فرموده بودند: اگر مردم نصف اشتیاقی را که برای فوتبال نشان می دهند برای ظهور حضرت نشان دهند، ظهور محقق می شود.
عبد الله خاكي
دوستان همه اعضاي بدن انسان از مغز فرمان مي گيرد والداعش/النصره/ از اسلام من دراوردي وهابيت تغذيه مي شود.ومستر الوهاب انگليسي ! خود را پيرو قران مي داند!!!! واتفاقا در كلام نوراني خداوند در قران وباب جهاد ورفتار با كفار بياني مشخص غير قابل توجيع وتفسير ندارد.مثلا در جهاد وايه هاي مختلف مي فرمايد:در جنگ كشته آنان را مثله نكنيد. وشما ديديد آنها همچون مادر معاويه خانم هند و زن ابو سفيان كه جگر حمزه را خورد طرفدارن وهابيت در سوريه دل وقلوه دشمن را خوردند!!در قران مي فر مايد زنان وبچه ها و پيران نكشيد وخودشان سر بريدن آنها را مكرر در اينترنت مي گذارند!! درختان را قطع نكنيد .مراكز مذهبي ساير اديان خراب نكنيد. بزور مردم را وادار به پذيرش اسلام نكنيد و.. حال مفتي هاي بي دين وهابيت ومخالف ايه قران چرا تاييد مي كنند نمي دانم.شايد بگويند خلفاي راشدين چنين كرده اند كه باز در متصرفات اسلام در ايام عمر در شام .بيت المقدس.مصر .ايران . چنين اتفاقاتي رخ نداده حتي مجسمه هاي عريض وطويل فراعنه هنوز باقي است .آثار تاريخي ايران وروم !!! مردم در دينشان ازاد ومراكز دينيشان اباد وفقط جزيه مي دادند. حال شما خيال مي كنيد وهابي چون نماز مي خواند وعليه ايه مشخص قران عمل مي كند وآبروي اسلام در جهان برده است واز نظر غير مسلمان امت اسلام امتي وحشي وهمان لشكر قديم مغولند چيزي كم گذاشته يا ابهامي باقي است!! كه مسلمانند يا كذاب.
Iran, Islamic Republic of
آقا اینها می خواهند جهان شیعه و در راس اون ایران رو عصبانی کرده و به میدان جنگ بکشند...آخه تنها راه زمین زدن ایران وارد شدنش به یک جنگ واقعی است...اما غافل از اینکه ما تو جنگ نیابتی کارکشته تر از حریفیم!!!!
عجب حیواناتی هستند این موجودات عجیب الخلقه
Iran, Islamic Republic of
لعنت خداوند بر این بازماندگان یزید و معاویه و...
محمد علی
Iran, Islamic Republic of
زامبی ها حمله کردند...
فدای 14 معصوم
Iran, Islamic Republic of
اینها ادم نیستن خیلی احمق بی شرف اند
حمید
Iran, Islamic Republic of
عجب صبری خدا دارد ...
Iran, Islamic Republic of
پدران حرامزاده آنهاامامان را شهید کردند اکنون خودشان گنبد و بارگاه امامان را تخریب میکنند .
محمد
جرا قبر صدام لعنتي را منفجر
محمد
سیصد گل سرخ یک گل نسرانی-
مارا زسربریده می ترسانی-
گرما زسر بریده می ترسیدیم
درمجلس عاشقان نمی رقصیدیم.
-----------
ما کشته آن سر بریده مظلوم و عطشان کربلائیم.
شیعه امروز به لطف ولایت علی بن ابیطالب و خون حسین و یاران با وفایش ذلیل نیست و در اوج عزت است. ما رو با این حرفها نترسانید که برای عاشق حسن دادن سرعجیب نیست داشتن سرعجب است.