پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۱

تصویرجعلی‌از جنازه صرخی+عکس

جمعه ۱۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۵
کد مطلب: 368526
در پی تحرکات جدید طرفداران «سید محمود حسنی صرخی» در در کربلا که منجر به کشته و زخمی شدن دهها نفر در این شهر شد، امروز عکسی جعلی از جنازه وی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، در پی تحرکات جدید طرفداران «سید محمود حسنی صرخی» در عراق که منجر به درگیری آنها با نیروهای امنیتی در کربلا و کشته و زخمی شدن دهها نفر در این شهر شد، امروز عکسی جعلی از جنازه صرخی در شبکه های اجتماعی منتشر شد.

این تصویر در واقع عکس «شیخ نمر باقر النمر» روحانی شیعه عربستانی است که دو سال پیش ـ تیر ماه ۱۳۹۱ ـ مورد اصابت گلوله نیروهای امنیتی عربستان قرار گرفت و مجروح و سپس باز داشت شد. متقلبان با دستکاری آن عکس، صورتی شبیه به چهره محمود صرخی را به جای چهره نمر گذاشته اند.

همچنین در تصویر دستکاری شده، رنگ عبای نمر (قهوه ای) به رنگ سیاه تغییر کرده است که شاید نشان از سیادت حسنی صرخی داشته باشد. خون روی پیراهن شیخ نمر نیز در عکس تقلبی، بیشتر شده است.




نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ان شا الله که به واقعیت بپیوندد و این بعثی به درک واصل شود