شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱
۶

بیعت‌ تاجر عراقی‌ با ابوبکر البغدادی+عکس

چهارشنبه ۱۱ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 368265
بازرگان عراقی نزدیک به «ایاد علاوی» و مورد حمایت دوحه در صفحه فیسبوکش با سرکرده داعش در عراق که مدعی خلافت است، بیعت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، بازرگان عراقی نزدیک به «ایاد علاوی» و مورد حمایت دوحه در صفحه فیسبوکش با سرکرده داعش در عراق که مدعی خلافت است، بیعت کرد.

 «المسلة»، «خمیس الخنجر» بازرگان عراقی مورد حمایت قطر که همواره میان امان، دبی و اربیل در تردد است، با «ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش که خود را خلیفه مسلمین می‌داند، بیعت کرد.

خنجر در صفحه فیسبوکش نوشت: «همه ما با خلیفه عراق و خلیفه دولت اسلامی در عراق بیعت می‌کنیم. شما خلیفه و رهبر من و همه مسلمانان هستید...سنی و شیعه در خدمت شما هستند آقای من! هر کسی که از بیعت با شما سرباز زند به اذن الهی مجازات خواهد شد»


خنجر با کمکهای مالی به عشایر مخالف دولت «نوری مالکی» و عناصر مسلح و تروریستها در عراق برای کسب امتیازات سیاسی و مشارکت در روند سیاسی عراق تلاش می کند. اما از سال ۲۰۰۳ هرچه تلاش می‌کند به نتیجه‌ای نمی رسد.

بسیاری از شخصیت‌های سیاسی عراق و بازرگانان مقیم اربیل، امان و دوحه روابط خود با گروه‌های مسلحی که در پی ایجاد ناامنی در عراق هستند، پنهان می کنند.

از سوی دیگر عناصر داعش و بقایای حزب بعث صدامی در حال همکاری با یکدیگر هستند و افرادی مانند خنجر، «فاضل الدباس» و «ایاد علاوی» همچنان با سرکرده‌های بعث در اردن در ارتباطند و معتقدند که عشائر انقلابی بر موصل سیطره یافته‌اند نه داعش.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Norway
من کنت مولاه فهذاعلی مولاه ......حزب فقط حزب علی رهبرفقط سید علی
بر هردوشان لعنت
Iran, Islamic Republic of
بابا می خواد خود شیرینی کنه که راحت به تجارتش برسه...
امان از طاغوت
Italy
آخه خلافت تو رو دیگه کجای دلم بذارم؟! خوش به حالت که اینقدر تعطیلی!
Germany
ازم نون به نرخ روز خور، اين قبرى كه سرش دارى گريه ميكنى مرده نداره و خالى هست اقاى تاجررررررررر!
اسراييل هر روز جوانان مسلمان عرب را درفلسطين وغزه و...ميكشد آنگاه داعش وديگر مدعيان دروغين اسلام مسلمانان عراق وسوريه و... ميكشند وصهيونيست بر اين جنگ وخونريزي ميخندد ونخست وزير اسراييل غاصب ميگويد بگذاريد مسلمانان همديگر رابدرند از دو طرف هر كشته شود به سود ماست؟!مسلمانان بياييد با اتحاد ريشه ظلم صهيونيست در منطقه را بخشكانيم .