جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

آلمان از سد الجزایر گذشت

سه شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۷
کد مطلب: 368030
تیم فوتبال آلمان در دیداری پر از هیجان با کسب پیروزی مقابل الجزایر به جمع 8 تیم پایانی رقابتهای جام جهانی صعود کرد و حریف فرانسه شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دیدار تیم های فوتبال آلمان و الجزایر بامداد سه شنبه در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی در ورزشگاه بیراریو شهر پورتوآلگره در ۹۰ دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در دو وقت اضافی ۱۵ دقیقه ای در نهایت آلمان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.
در این دیدار ابتدا آندره شورله در دقیقه ۹۲ برای آلمان گل زد تا ژرمن ها یک بر صفر پیش بیفتند. در دقیقه ۱۲۰ هم مسوت اوزیل گل دوم را برای آلمان به ثمر رساند. در دقیقه ۱+۱۲۰ عبدالمومن جابو اختلاف را برای الجزایر به حداقل رساند اما دیگر زمانی برای ادامه کار نمانده بود ژرمن ها با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسیدند.
به این ترتیب در مرحله بعدی رقابتها آلمان در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو باید به مصاف فرانسه برود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


واقعا از جسارت بازيكنان الجزاير شاد شدم توجه كنيم تيم مقابل آنها آلمان بود (قابل توجه دوستاني كه ميگويند جلوي تيمهاي قوي بايد فقط دفاع كرد )