جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

کاستاریکا یونان را به زانو درآورد

دوشنبه ۹ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۱۵
کد مطلب: 367812
تیم فوتبال کاستاریکا در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی موفق شد در ضربات یونان را از پیش رو بردارد و به جمع 8 تیم پایانی رقابتها راه پیدا کند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، تیم فوتبال کاستاریکا و یونان بامداد دوشنبه در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام جهانی ۲۰۱۴ در ورزشگاه پرنامبوکو شهر رسیف به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کاستاریکا موفق به صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد.

در این دیدار ابتدا برایان روئیز در دقیقه ۵۲ برای کاستاریکا گل زد. در دقیقه ۶۶ بازی اسکار دوارته مدافع کاستاریکا با دریافت کارت زرد دوم خود از بازی اخارج شد تا تیمش ۱۰ نفره به بازی ادامه دهد. در حالی که انتظار می رفت بازی با پیروزی یک بر صفر کاستاریکا به پایان برسد گل دقیقه ۱+۹۰ سوکراتیس نتیجه را برای یونان به تساوی کشاند. بازی در دو وقت اضافی ۱۵ دقیقه ای گلی نداشت تا ضربات پنالتی تیم برنده را مشخص کند.

در ضربات پنالتی هم کاستاریکا موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ قهرمان پیشین اروپا را شکست دهد و برای نخستین بار در طول تاریخ خود به جمع ۸ تیم پایانی رقابتهای جام جهانی راه پیدا کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *