جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

همراه اول مکالمه رایگان می‌دهد

يکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 367686
مشترکین همراه اول می توانند در ماه مبارک رمضان با ثبت نام رایگان در طرح ۵۵+۵ در هر تماس داخل شبکه خود پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه رایگان صحبت کنند.
به گزارش جهان بهن قل از ایسنا، بر اساس این طرح، در طول ماه مبارک رمضان سال ۱۳۹۳، مشترکین با ثبت نام رایگان می توانند در تمامی ساعات شبانه روز در هر تماس داخل شبکه(همراه اول و تلفن ثابت)، پس از گذشت ۵ دقیقه مکالمه، دقایق بعدی را تا سقف ۵۵ دقیقه در همان مکالمه، رایگان صحبت کنند.

تماس پس از ۶۰ دقیقه قطع شده و یا به نرخ مکالمه جاری با تکرار شرایط طرح باز خواهد گشت. زمان اجرای این طرح، ۸ تیر تا ۶ مردادماه سال جاری بوده و کلیه مشترکین فعال دائمی و اعتباری می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

همراه اولیها می توانند با ارسال عدد ۱ لاتین به سرشماره ۸۰۵۵ در طرح ثبت نام کنند. مشترکین باید توجه داشته باشند که تا قبل از دریافت پیامک تأیید، ثبت نام در طرح صورت نگرفته است.

بنا بر اعلام مشترکین دائمی در طول اجرای طرح، امکان اطلاع از میزان تخفیف بهره مند شده را با ارسال عدد ۰ لاتین به ۸۰۵۵ یا شماره گیری #۴۵۰*۱۱۱* دارند.

مشترکینی که همزمان با طرح ۵۵+۵، از دیگر طرح های تخفیف مکالمه استفاده می کنند، در صورتی که مشترک از سیم کارت دائمی استفاده کند، اولویت با سرویسی است که تخفیف بیشتر دارد و در صورتی که مشترک از سیم کارت اعتباری استفاده کند، با طرحی است که رایگان باشد.

تمامی مشترکین جدید که در طول طرح اقدام به فعالسازی کنند، امکان ثبت نام در این طرح را خواهند داشت. همچنین این طرح شامل مکالمات درون شبکه (تلفن ثابت و همراه اول) شده و مکالمات خارجه، رومینگ بین الملل و تماس با سایر اپراتورها شامل این طرح نمی شود.

مشترکین همراه اول می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و ویژگی های این طرح، به پرتال این اپراتور به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *