پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

گزارشی از تخلف ثبت‌نام مدارس نداشتیم

جمعه ۶ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب: 367359
سخنگوی آموزش و پرورش تهران با بیان اینکه اکنون پروسه ثبت‌نام در مدارس ادامه دارد گفت: تاکنون شکایت خاصی از اولیا مبنی بر تخلف مدارس در زمان ثبت‌نام گزارش نشده است.
به گزارش جهان، مسعود ثقفی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه پروژه مهر از مدتی پیش در آموزش و پرورش تهران کلید خورده است، اظهار کرد: در قالب این پروژه بهسازی فضاهای آموزشی،‌ ساماندهی نیروی انسانی، توزیع دانش‌آموزان متناسب با انواع مدارس در شهر تهران، تسهیل دستیابی دانش‌آموزان و اولیای آنها به فرصت‌های آموزشی در انواع مدارس به گونه‌ای که حق انتخاب برای خانواده‌ها وجود داشته باشد، دنبال می‌شود.
 
وی افزود: در همین راستا بخشنامه ساماندهی و ثبت‌نام به مدارس ابلاغ و فرآیند ثبت نام در مقاطع متوسطه از چند روز پیش آغاز شده است.
 
مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه اکنون پروسه ثبت‌نام در مدارس ادامه دارد گفت: تاکنون شکایت خاصی از اولیا مبنی بر تخلف مدارس در زمان ثبت‌نام گزارش نشده است.
 
ثقفی افزود: ستادهای ثبت نام ما آمادگی دارند که اگر اولیا شکایتی در این خصوص داشتند، به ستادهای ثبت نام مستقر در هر منطقه مراجعه و یا به پایگاه اینترنتی آموزش و پرورش تهران رفته، شکایت خود را ثبت و پیگیری کنند. به شکایت‌ها ظرف 72 ساعت پاسخ داده می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *