سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

کفاشیان:عملکردایران در جام جهانی خوب بود

پنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۳۱
کد مطلب: 367212
رییس فدراسیون فوتبال ایران عملکرد تیم ملی را در جام جهانی 2014 خوب ارزیابی کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، علی کفاشیان پس از حذف تیم ملی از جام جهانی گفت: عملکرد تیم ملی را در این مسابقات خوب ارزیابی می‌کنم. بوسنی تیم باتجربه‌ای بود و خستگی هم در چهره بازیکنان ما مشهود بود. حالا باید ضعف‌هایمان را بشناسیم تا در آینده بتوانیم توانمندی‌های خود را بهتر نشان دهیم.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم که تیم ملی برابر بوسنی هم مانند دیدار با آرژانتین قوی ظاهر شود، بازیکنان هم تلاش خود را کردند اما نتیجه خوبی حاصل نشد. در هر حال از آنها متشکرم.

رییس فدراسیون فوتبال درباره خداحافظی تلویحی کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار با بوسنی گفت: آخرین تصمیم را درباره او در ایران می‌گیریم. ما هنوز هم کی‌روش را به عنوان یک مربی خوب و توانا قبول داریم. او فوتبال ما را به خوبی می‌شناسد و سعی دارد که بالاترین استانداردها در آن رعایت شود. در ایران با او مذاکره می‌کنیم و اگر بتوانیم حتما قراردادش را تمدید می‌کنیم.

وی درباره لزوم جوان‌تر شدن تیم ملی در جام ملت‌های آسیای پیش رو گفت: در اینکه برخی از بازیکنان فعلی باید خداحافظی کنند یا نه، باید بگویم که هنوز سرپا هستند و بازی می‌کنند! اما قطعا تیمی که در جام ملت‌های آسیا حضور پیدا می‌کند، تیمی است که باید برای جام جهانی روسیه آماده شود. ما از اکنون برای جام جهانی بعدی برنامه‌ریزی می‌کنیم و سعی می‌کنیم با بالا بردن سطح لیگ‌هایمان،‌کیفیت بهتری در تیم ملی داشته باشیم.

در پایان خبرنگاری به کفاشیان گفت که به نظر می‌رسد تدارک مراسم استقبال از تیم ملی آن هم پیش از دیدار با بوسنی ثابت می‌کند که مسوولان امیدی به صعود ایران نداشتند، کفاشیان پاسخ داد: ما برای صعود احتمالی تیم ملی هم برنامه داشتیم ولی در همین حال باید تمام اتفاقات را پیش‌بینی می‌کردیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
مدیونی اگه فکر کنی داره درباره ایران صحبت میکنه
حالا یه مربی سطحAجهان پیدا شده .دوستداران ورزش وجوانان باید حتما با هاشون قرارداد ببندن حیفه تیم ملی ماست.
به بقیه تیم های آسیایی نگاه کنید هیچ عملکرد خوبی نداشتند حداقل ایران تو دوبازی در90دقیقه باخت نداشت.
باخت به بوسنی ناشی از ضربه ولطمه شدیدروحی ناشی از بازی قبلی بود وکاریشم نمیشه کردجام شگفتیهاست وقتیکه اسپانیا/انگلیس/ ایتالیاو....حذف شدند حذف ماهم طبیعی بود