پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۴
۱۶
نماینده مردم تهران خبر داد

جزئیاتی از جلسه برخی نمایندگان با شمخانی درباره پرونده "کرسنت"

چهارشنبه ۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۴۰
کد مطلب: 367189
نماینده مردم تهران در مجلس جزئیات دیدار اخیر جمعی از نمایندگان مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی درباره کرسنت را تشریح کرد.
جزئیاتی از جلسه برخی نمایندگان با شمخانی درباره پرونده "کرسنت"
به گزارش جهان، علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با تشکر از اهتمام دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی در پیگیری فساد در پرونده کرسنت از جلسه اخیر تعدادی از نمایندگان مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد و گفت: یکی از نکات مطرح شده در این جلسه این بود که شورای عالی امنیت ملی هیچ محدودیتی را برای بیان نمایندگان در خصوص مباحث فساد در کرسنت اعمال نکرده و فقط حساسیت شورای عالی امنیت ملی بر مصاحبه‌ها و مطالبی بوده که در راستای نفی فساد به طور مستقیم و یا غیرمستقیم از سوی کارگزاران شرکت کرسنت بوده است.

وی ادامه داد: حساسیت شورای عالی امنیت ملی بر مطالبی بود که عناصر شرکت کرسنت آنها را تنظیم می‌کردند و به نام افراد برای انتشار به رسانه‌ها داده می‌شد.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: یکی از بی‌اخلاقی‌هایی که در این پرونده صورت گرفته این بود که شرکت کرسنت با پرداخت هزینه، محتوایی را تنظیم و آن را به برخی رسانه‌ها برای انتشار ارائه می‌کردند و این رسانه‌ها نیز به صورت آگهی این مطالب را منتشر و در قبال انتشار آن پول دریافت می‌کردند. لذا شرکت کرسنت به دنبال ایجاد فضایی مثبت درباره شرکت خود در ایران و جمع‌آوری این مصاحبه‌ها و گزارش‌ها و ارائه آنها به عنوان اسناد به دیوان داوری لاهه بوده است.

زاکانی تصریح کرد: الحمدلله با رصد دستگاه‌های مربوطه در کشور اسناد مالی این موضوع به دست آمده و برخی مطالبی که کارگزاران شرکت کرسنت مستقیماً تنظیم می‌کردند به دست آمده است.

وی ادامه داد: این اسناد به دیوان داوری لاهه ارسال شده لذا بحث فساد در پرونده کرسنت امر محرزی است که باید پیرامون آن، دستگاه‌های مسئول در کشور پیگیری جدی خود را انجام دهند تا از طریق آن مانع تضییع حق و حقوق ملت ایران و زیاده‌خواهی‌های شرکت کرسنت شده و با مفسدانی که با دریافت پول و امکانات این خیانت بزرگ را در حق ملت ایران روا داشتند، برخورد شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چه عجب!
منتظر برخورد جدی با آقازاده معروف و وزیر نفت هستیم ...
محسن
همچنین منتظر تصحیح نظر مجلس درباره وزیری که این فساد بزرگ و فساد های بزرگی نظیر توتال و ... در زمان وی اتفاق افتاده است.
فقیهی
آقای دکتر اشکال از آنجا شروع شد که مجلس به وزیری که متهم در پرونده کرسنت داشت رای مثبت داد
محسن
این رو باید از آقای دکتر ل...ی بپرسید که در مجلس برای رای اعتماد به آقای زنگنه خیلی تلاش کرد و نه از آقای زاکانی که از ابتدا مخالف بود!
Iran, Islamic Republic of
خاطرمان هست نطق مخالفت دکتر زاکانی با رای به وزیر نفت فعلی را
اما چه می شود کرد که نمایندگان دیگر همراهی نکردند
از طرفی رئیس جمهور سنگ تمام لرای آقای ب ز وزیر پیشنهادی گذاشت و به گونه حرف زد که نمایندگان را در تنگنا قرار دهد
حاامد
اه بابا بسه آقای نماینده خسته نشدی. دنبال اینو خوب میگیری پس بقیه قضایا چی؟؟
چیه منافعت به خطر افتاده ؟ نکنه خودتی " م ه "
حااااااااااااامد
ن کوچولو. عمویی دنبال فقر مردم نیستن ولی منافع حزبی اره بدجور. بخدا سایت شما همش سانسوره
سانسور میخواهیدببینیدبرویدسراغ سایت ع !کافیست دوکلمه علیه انگلیس جان وامریکاجانشان !بنویسید!به سیستم پیام گیری برنامه میدهندکه اصلا نتوانیدپیام بفرستید!
بقیه قضایا رو هم انصافا ایشون پیگیری کردن از جمله بیمه ایران و خیلی چیزای دیگه
به خدا شماها کامنت نذارید هیچ اتفاقی نمیوفته
حااامد
... بسه آقای نمابنده.
سایت خودته میدونم باز سانسور میشه نظرم
از ب...ن کرسنت چه خبر؟
درود بر زاکانی و همه نمایندگانی که وظیفه نمایندگی خود را به نحو احسنت انجام می دهند
علی اصغر
با این هئیت ریسه فعلی خیلی مشکله با فساد و اقا زاده های سوپر گردن گلفت فاسد برخورد جدی بشه .
شهید گمنام
واقعا از پی گیری عدالت و حق خواهی در کشور نا امید هستم .چرا باید هزینه حرام خواری و رشوه خواری عده ای از خدا بی خبر را ملت مظلوم ایران بدهند همان ملت همیشه در صحنه شهید پرور!!!!!!11