جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۸
۱۱

وقتی رزمنده‌ها گفتند "برق رفت رفسنجانی"

سه شنبه ۳ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۷
کد مطلب: 367013
ما نيز براي اينكه از كتك ‌هاي عراقي ‌ها در امان باشيم در اردوگاه همه يكصدا و بلند مي‌گفتيم "برق رفت رفسنجاني" عراقي ها كه زبان فارسي متوجه نمي‌شدند فكر مي‌كردند با شعار دلخواه آنها را سرمي‌دهيم.
به گزارش جهان به نقل از "برق نيوز" پدر شهيد حميد ميرحاج با بيان اينكه فرزندش در سال 1367 و در سن 26 سالگي در عمليات فاو به درجه رفيع شهادت نائل آمده است، گفت: پس از شهادت وي ، از من خواستند تا براي شناسايي فرزندم مراجعه كنم، يك كانكس در منطقه فاو گذاشته بودند و تعداد زيادي از شهدا داخل آن بودند، خيلي دنبال پسرم گشتم اما او را پيدا نكردم.

وي با بيان اينكه شهيد حميد ميرحاج 12 سال مفقود الاثر بوده است، گفت: شهدا تحفه بودند، مقام آنها نزد خدا بسيار بالا، رفيع و ارزشمند است، تحفه به چيزي مي‌گويند كه بسيار كمياب، نادر و يك هديه بسيار ارزشمند باشد، من و همسرم خيلي خوشحال هستيم و افتخار مي‌كنيم كه اين هديه ارزشمند را به پروردگار، و نظام مقدس جمهوري اسلامي تقديم كرديم.

"برق رفت رفسنجاني"؛ خاطره شيرين يك آزاده جانباز

به گزارش "برق نيوز" "خيرخواهان" آزاده و جانباز دوران دفاع مقدس نيز ديگر ميزبان نماينده سمنان، مهديشهر و سرخه و جمعي از مديران بنياد شهيد و امور ايثارگران استان سمنان بود.

وي با بيان اينكه در منطقه فكه پس از جانباز شدن براي 3 سال به اسارت عراقي‌ها در مي‌آيد در بيان خاطره‌اي شيرين از زمان اسارت خود گفت: نيروهاي عراقي در اردوگاه به زور از ما مي‌خواستند كه شعار "مرگ بر رفسنجاني" بدهيم و خيلي از مواقع ما را تهديد مي‌كردند و مورد ضرب و شتم شديد قرارمي‌دادند.

خيرخواهان ادامه داد: ما نيز براي اينكه از كتك ‌هاي عراقي ‌ها در امان باشيم در اردوگاه همه يكصدا و بلند مي‌گفتيم "برق رفت رفسنجاني" عراقي ها كه زبان فارسي متوجه نمي‌شدند فكر مي‌كردند با شعار دلخواه آنها را سرمي‌دهيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خاطره ای برای حاجآقا خاطره....
حاااااامد
هاشمی اینجاهم ارعان شد چه بزرگمردی هستی چه گذشته و چه حال. خدا نگه دار تو
حسين
Iran, Islamic Republic of
الان اقاي هاشمي در چه عالمي است؟
حااااااامد
اسم آقای هاشمی مودب بیار کوچولو.
سیروس
حیف از آن همه حمایت ودرگیری هایی که با |آشنا و غریبه بخاطر ایشان انجام دادم . برای خودم متاسفم.
سبز88
ان الله مع الصابرین. هاشمی پاینده باد
سانسور نشه صلوات
9 دی
هاشمی فدایی داری والا
صبور ایرانی
سرت سلامت هاشمی
سجاد
United States
سال 88 در روز 9 دی مردم حزب اللهی به کسانی که جمهوریت نظام اسلامی را زیر سوال بردند از جمله "هاشمی رفسنجانی" شعار مرگ بر... سر دادند.
و این برای مردم ایران یک افتخار بود.
هاشمي خيلي وقته كه فيوز پرونده و خودش هم خبر نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد
من تعجب میکنم از این همه بی ادبی بعضی نسبت به ابر مردی مثل اقای هاشمیرفسنجانی ،البته این جای نگرانی ندارد بد وبیراه وغیبت همیشه مختص ادمهای ضعیف وزبون است واین را هم بدانید ادمهای مهم همیشه مورد هجوم وغیبت بی ادبی دیگران هستند ،چونکه این ادمهای زبون چیز دیگری از دستشان برنمی اید ،،