پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۷
۷

بیانیه داعش به زنان موصل+عکس

جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۲۳
کد مطلب: 366033
گروه تروریستی داعش در ادامه جنایات دهشتناک خود، اخیرا با انتشار بیانیه ای رسما از ساکنان موصل خواسته است که دختران خود را برای جهاد نکاح تسلیم داعش کنند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، گروه تروریستی داعش در ادامه جنایات دهشتناک خود، اخیرا با انتشار بیانیه ای رسما از ساکنان موصل خواسته است که دختران خود را برای جهاد نکاح تسلیم داعش کنند.

به گزارش المسله، گروه تروریستی دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش در نهمین روز اشغال موصل، دومین شهر بزرگ عراق با انتشار بیانیه ای از ساکنان این شهر خواست که دختران خود را به منظور جهاد نکاح(اشاعه فساد و فحشا به اسم نکاح) تسلیم داعش کنند.


در این بیانیه آمده است که هر کس از این فرمان سرپیچی کند، طبق قوانین این گروه تروریستی مجازات خواهد شد.

پیشتر نیز منابع محلی و شاهدان عینی از اجبار زنان موصلی به جهاد نکاح از سوی داعش خبر دادند.

در این میان چندین نفر از زنان موصل که مجبور به این کار شده بودند دست به خودکشی زدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اتفاقا ما هم برای مادران و خواهران و خانواده هاشون "داعش"عین همین پیام رو ارسال کرده ایم
لطفا شما اعلام کنید
دوست عزيز تفاوت ما شيعيان با داعش در اين است كه ما پيروان حيدر كراريم پيروان ابوتراب كه بخاطر باز كردن خلخال از پاي يك دختر يهودي به طرفداري و احقاق حقوقش شمشير كشيد!ما چنين پيغام دهشتناكي نه به دعش بلكه به هيچ انساني بر روي كره خاكي نخواهيم داد!حتي برادران عزيز اهل تسنن كشورمان ضمن بيزاري و تنفر از اين گروه تروريستي كافر آنها را محكوم كرده اند،همه ما مسلمانان بايد هوشيار باشيم داعش تله و ساخته و پرداخته دست اسرائيل و آمريكاست و هدفي جز ايجاد تفرقه بين برادران شيعه و اهل تسنن نيست علماي اعلام شيعه و علماي اهل تسنن بايد اين نقشه پليد را با موعظه نقش برآب كنند،ببينيد ديگر كسي به فكر قدس شريف نيست مسلمانان در جهان اسلام به جان هم افتاده اند در آفريقا حتي مسلمانان را به جان مسيحيان انداخته اند و در ميانمار بوداييان را به جان مسلمانان در سوريه،ليبي،عراق،امارات،يمن و ... وضع به همين منوال است!اينها تصادفي نيست برنامه است ،آمريكا بيست سال پيش طرح نقشه شوم راه را براي نابودي كشورهاي مسلمان طراحي كرد كه هم اكنون به دست خود مسلمانان در حال اجراست!زودتر بايد فكري كرد!به نظرم يك كنفرانس ويژه با حضور كشورهاي اسلامي براي بررسي اين نقشه شوم و روشنگري هرچه سريعتر بايد در ايران برگزار شود حتي امروز دير است!
ناظر
لعنت بر باعث و بانیش!
ایرانیان مخالف بشار اسد و موافقان شعار نه غزه نه لبنان بخوانند و کمی فکر کنند.
چقدر فی سبیل الله رفتن واسه ی جان فشانی این داعشی ها!!!
اصن اشک تو چشام حلقه بست ...
ایرانی
عجب صبری خدا دارد....!!!
ناشناس
United States
داعشی ها کافر و نجسند