پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

کشته شدن ۲۳ عنصر داعش در فلوجه

پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۰۸
کد مطلب: 366028
منابع امنیتی عراق از کشته شدن ۲۳ عنصر تروریستی داعش و انهدام پنج خودروی آنها در عملیات هوایی ارتش عراق در فلوجه استان الانبار خبر دادند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، منابع امنیتی عراق از کشته شدن ۲۳ عنصر تروریستی داعش و انهدام پنج خودروی آنها در عملیات هوایی ارتش عراق در فلوجه استان الانبار خبر دادند.

به گزارش السومریه نیوز، یک منبع پلیس استان الانبار روز پنجشنبه اعلام کرد که ۲۳ عنصر داعش امروز توسط نیروهای ارتش عراق در نزدیکی منطقه "عامریه فلوجه کشته شدند.

به گفته این منبع امنیتی، پنج خودروی داعش در حمله ارتش عراق منهدم شدند.

بر اساس این گزارش، نیروی تیپ هشت، ۲۳ عنصر داعش را کشته و پنج خودروی خود در نزدیکی عامریه فلوجه را آتش زدند.

بر اساس این گزارش، نیروهای ارتش اجساد کشته ها را برای شناسایی به کالبد شکافی منتقل کردند.

سخنگوی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق امروز پنجشنبه اعلام کرد که ۱۰۴ نفر از عناصر مسلح در استان های نینوا، الانبار و بابل در عملیات نظامی ارتش کشته شدند و علاوه بر آن چندین خودروی آنها منهدم شد.

سرلشگر فاضل برواری، فرمانده نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم در عراق نیز روز گذشته اعلام کرد که در منطقه الاسحاقی در شمال تکریت نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم موفق شدند با کمک گروه های مسلح شیعی بیش از ۳۲۰ عضو مسلح داعش را به هلاکت برسانند.

سرلشگر برواری در ادامه افزود: نیروهای مبارزه با تروریسم و نیروهای وقف شیعی موفق شدند به تروریست های داعش خسارات بسیاری را وارد سازند و منطقه الاسحاقی را به صورت کامل پاکسازی کرده و ۳۲۰ عضو داعش را به هلاکت برسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *