پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

برنامه دولت برای واقعی‌کردن تعرفه سلامت

چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۷
کد مطلب: 365911
وزیر بهداشت گفت: برنامه دولت تدبیر و امید، واقعی کردن تعرفه ها و پرداخت به روز و به موقع است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، دکتر سید حسن هاشمی با تاکید بر اینکه طرح تحول نظام سلامت به خوبی در حال اجراست، از نحوه اجرای طرح تحول نظام سلامت در بیمارستانهای دولتی کشور ابراز رضایت کرد. وی با بیان اینکه تعرفه درمان در رشته های مختلف واقعی نیست و طی چند سال گذشته افزایش نداشته است، تاکید کرد: این در حالی است که ما با تورم فزاینده ای روبرو بودیم.
 
هاشمی اظهار داشت: برنامه دولت تدبیر و امید، واقعی کردن تعرفه ها و پرداخت به روز و به موقع است. وزیر بهداشت یادآور شد: البته همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت، این مهم در بیمارستانهای وابسته به دانشگاههای علوم پزشکی در حال اجراست. هاشمی تصریح کرد: از همه مدیران و پرسنل وزارت بهداشت که فشار مضاعف اجرای این طرح بزرگ را تحمل کرده اند، قدردانی کرده و امیدواریم همزمان با کسب اعتماد مردم، مشکلات آنان را در حوزه های درمانی و بهداشتی کاهش دهیم.
 
وزیر بهداشت در خصوص کمبود پزشک متخصص در شهرستانها، گفت: یکی از روشهای رفع این دغدغه استفاده از پزشکان متخصص بومی است به نحوی که ماندگاری آنان افزایش یابد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *