سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

کاهش 20 دلاری طلا در بازارهای جهانی

سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۴۰
کد مطلب: 365707
قیمت طلا در معاملات امروز بازارهای جهانی با 20 دلار کاهش نسبت به بالاترین قیمت دیروز 1264.58 دلار در هر اونس معامله شد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، قیمت طلا در معاملات امروز بازارهای جهانی با ۲۰ دلار کاهش نسبت به بالاترین قیمت دیروز ۱۲۶۴.۵۸ دلار در هر اونس معامله شد.

به گزارش رویترز، با توجه به اینکه سرمایه‌گذاران پول‌های خود را با بالاترین سرعت از بزرگ‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری طلا پیش از نشست این هفته فدرال رزرو خارج کردند، قیمت طلا کاهش یافت.

قیمت طلا درحالی کاهش یافت که اکثر بازارهای سهام در آسیا به علت تشدید درگیری‌ها در عراق با افت ارزش روبرو بودند و اختلاف اوکراین و روسیه بر گاز سبب شده تا اشتهای سرمایه‌گذاران برای دارایی‌های پرخطر کاهش یابد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با ۷.۴۲ دلار کاهش نسبت به آخرین قیمت روز گذشته به ۱۲۶۴.۵۸ دلار رسید. این رقم نسبت به بالاترین قیمت روز گذشته ۲۰ دلار کاهش داشته است. قیمت طلا در معاملات روز گذشته به بیش از ۱۲۸۴ دلار در هر اونس رسیده بود.

چن مین تحلیلگر بازار فلزات گرانبها در این‌باره گفت: در کوتاه مدت، نگرانی‌ها در مورد بروز درگیری‌ها در عراق ممکن است سبب تقویت قیمت این فلز گران‌بها شود، اما تاثیرات آن محدود خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *