پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۷
۶

"میشاییل شوماخر" پس از ۶ ماه کما؛ به زندگی عادی بازگشت

دوشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۵۴
کد مطلب: 365497
راننده اسطوره‌ای فرمول یک جهان پس از خارج شدن از کما، بیمارستان گرنوبل را ترک کرد. این درحالی است که به تازگی "گری هارت اشتاین" پزشک پیشین شوماخر رسما اعلام کرده بود در آینده اخبار خوشی از وی نخواهید شنید.
"میشاییل شوماخر" پس از ۶ ماه کما؛ به زندگی عادی بازگشت
به گزارش جهان به نقل از مهر، "میشاییل شوماخر" 45 ساله، در 29 دسامبر 2013 در حادثه اسکی در فرانسه به حالت کما رفت.

سخنگوی شوماخر در این خصوص گفت: میشاییل از حالت کما خارج شده و بیمارستان گرنوبل را ترک کرده است. خانواده وی از کادر پزشکی اعم از دکترها، پرستارها و دیگر دست اندرکاران تشکر می‌کند. همچنین از کسانی که در محل حادثه حضور داشتند و به شوماخر برای انتقال به بیمارستان کمک کردند، تشکر می‌کند.

وی همچنین افزود: خانواده شومی همچنین از تمام کسانی که در این مدت به میشاییل نامه فرستادند و برای وی آرزوی بهبودی کردند تشکر می‌کند. ما اطمینان داریم که این افکار مثبت به بهبود وی کرده است. برای آینده هم باید بگوییم که ادامه درمان دور از چشم عموم انجام خواهد شد.

رادیو آلمان و سایت کیکر هم این خبر را منتشر کرده و آورده‌اند: "شوماخر پس از کسب بهبودی از کلینک درمانی خود در گرنوبل مرخص شده است. این ورزشکار از سال گذشته در پی سانحه‌ای که هنگام اسکی برایش روی داد، تحت مداوای تیم پزشکی قرار داشت."

خانواده شوماخر هم ضمن تشکر از تیم پزشکی معالج این قهرمان فرمول یک جهان، اعلام کردند همه نظرات پزشکان معالج را برای بهبودی کامل وی به کار می‌گیرند.

این اتفاق در حالی رخ داد که "گری هارت اشتاین" پزشک پیشین شوماخر روز 14 خردادماه در گفتگو با روزنامه انگلیسی تلگراف اعلام کرده بود: تقریبا مطمئنم که هواداران شوماخر دیگر هرگز خبر خوشی در مورد او نخواهند شنید. مدت‌هاست هیچ خبری از وضعیت شوماخر نیست و خانواده او هم هیچ کنفرانس خبری برگزار نکرده‌اند. وضعیت نگران کننده شده اما باید آن را قبول کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا همه مریضارو شفا بده
عجبااا
چند روز پیش بود که پزشکش گفت دیگه امیدی نیست!!

حالا اگر یه پزشک ایرانی همچین اشتباهی میکرد همه توی بوق و کرنا میکردن.
و برعلیه پزشکها و علم ایرانی کامنت میزاشتن
Iran, Islamic Republic of
میشه بگید چرا به این نظر منفی می دهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خدا رو شکر!
خدا همه مریضا رو شفا بده
پس چرخ اخبار ورزشي نشأن نداد
کریم
من به عنوان یک خیرخواه به میشل عزیز توصیه میکنم همون ماشین سواری را ادامه بدن و با تخته اسکی ور نرود.