جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

برزیلی‌ها از ایران انتقام گرفتند

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب: 365336
شاگردان کواچ در دیدار دوم در هفته چهارم لیگ جهانی والیبال 2014 مقابل برزیل شکست خوردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دومین دیدار تیم‌های ملی ایران و برزیل در هفته چهارم رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۴ والیبال از ساعت ۲۱ امشب (یکشنبه) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی آغاز شد که این دیدار با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان رزنده به پایان رسید.

ملی‌پوشان کشورمان ست‌ اول را با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به برزیل واگذار کردند و در ست دوم هم با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ مغلوب حریف قدرتمند خود شدند، اما ست‌ سوم این دیدار را با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود خود به پایان رساندند تا امیدوارانه‌تر مسابقه را پیگیری کنند. ست چهارم این مسابقه هم با نتیجه ۲۵ بر ۲۳ به سود ملی‌پوشان کشورمان به پایان رسید تا این ماراتن نفس‌گیر به ست پنجم کشیده شود. ست پایانی این دیدار حساس با نتیجه ۱۵ بر ۱۰ به سود برزیل به پایان رسید تا ۲ امتیاز این مسابقه به برزیل و یک امتیاز به ایران تعلق گیرد.

ایران با این نتیجه ۷ امتیازی شد و به رده سوم جدول رده‌بندی سقوط کرد. برزیل هم با این برد ۸ امتیازی شد و جای ایران در رده دوم گروه را از آن خود کرد هر چند که دو بازی بیشتر انجام داده است.

ایران که در هفته سوم در دیدار اول با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب برزیل شده بود، در دیدار دوم با نتیجه ۳ بر صفر حریف را در خانه شکست داد. در هفته چهارم هم در دیدار اول ایران با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید، اما در دیدار دوم با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب حریف قدرتمند خود شد. به این ترتیب در مجموع چهار مسابقه ایران ۷ امتیاز گرفت و برزیل، ۵ امتیاز.

در این مسابقه سالن ۱۲ هزار نفری آزادی مملو از تماشاگر بود و همه هواداران تا آخرین لحظه از تیم ایران حمایت کردند. در دیگر دیدار این هفته از مسابقات و در گروه ایران، تیم‌های لهستان و ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش فارس، تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۴ روزهای جمعه و یکشنبه (۳۰ خرداد و اول تیرماه) در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران میزبان ایتالیا خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *