چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

وضعیت هوا در روز بازی ایران- نیجریه

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۱:۵۷
کد مطلب: 365314
طبق اعلام سازمان هواشناسی برزیل احتمال دارد در جریان دیدار ایران با نیجریه بارندگی شدید در شهر کوریتیبا ادامه دار باشد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، در شرایطی که تیم ملی فوتبال ایران خود را برای نخستین دیدارش در جام جهانی ۲۰۱۴ آماده می‌کند با باران شدیدی در کوریتیبا روبرو شده است. هم اکنون باران در این شهر ادامه دارد و طبق اعلام هواشناسی برزیل بارندگی ادامه دارد.

با رسیدن تیم ملی فوتبال به شهر کوریتیبا فضای رسانه‌ای ملی‌پوشان نیز محدود شده و خبرگزاری‌هایی که تاکنون گفت‌وگوهای اختصاصی با ملی‌پوشان داشته‌اند، پیش از آمدن به شهر کوریتیبا با آنها انجام شده است.

هر زمانی که رسانه‌ها قصد دارند با بازیکنان گفت و گویی داشته باشند هم نماینده امنیتی فیفا و هم نماینده رسانه‌ای در کنار ملی‌پوشان هستند و امکان مصاحبه اختصاصی وجود ندارد. حتی زمانی که برخی رسانه‌ها تصمیم به ارتباط رادیویی یا تلویزیونی با ملی‌پوشان گرفتند نمایندگان فیفا اجازه این ارتباط را ندادند.

نکته دیگر در شهر کوریتیبا دسترسی آسان طرفداران به هتل تیم ملی ایران است که به همین دلیل نیروهای امنیتی بیشتری در اطراف هتل مستقر شده‌اند. دیشب که تیم ملی وارد کوریتیبا شد، صدها تماشاگر ایران که مقیم برزیل هستند به استقبال ملی‌پوشان رفتند. نماینده مرکز اسلامی کوریتیبا نیز به استقبال تیم ملی ایران رفته بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *